Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Daten met een Bargirl? Een goed idee???

Ik kom net terug van enkele maanden in de Filipijnen. Het was reeds mijn 2e keer dat ik er was en ze hebben weer niet teleurgesteld. Ik zal zien of ik tijd vind een lang report te schrijven. Maar ik heb even jullie raad nodig.

Op mijn eerste nacht daar ontmoette ik een BG in Manila. Het klikte enorm, we hadden een geweldige avond en zalige sex. Gedurende mijn hele reis stuurden we elke dag naar elkaar. Ze is ook enkele dagen met mij naar Palawan gegaan en denk dat we elkaar, over mijn hele reis verspreid, een goede 2 weken fysiek ook zagen. Op het einde diende ik haar ook niet meer te betalen.

Nu ben ik terug thuis en we sturen nog alle dagen dat we elkaar missen en plannen om elkaar snel terug te zien. Wss komt zij eerst eens naar hier voor enkele weken.

Nu is ze nog steeds aan het werk in een bar op Burgos en ik zie er enorm van af te weten dat ze nog andere mannen ziet. Ik ben op dit moment niet bereid haar geld te sturen om te stoppen met werken en tracht ondersteunend te zijn maar toch, het is moeilijk.

Nu is mijn vraag heeft er iemand ervaring waarin dit soort verhalen goed afloopt of ben ik naif in het geloven dat dit echt iets kan worden. Het voelt alsof we een lange afstandsrelatie hebben. Tot op heden heeft ze nog niks gedaan om mijn geloof en vertrouwen te schaden maar ik voel dat ik mezelf wil beschermen indien het toch fout zou lopen.

Ik ben 42 en heb geen problemen om vrouwen te vinden maar helaas kies je niet wie er in je hart een plek veroverd. Maar wil voor mijn liefde niet betalen.

Merci voor de raad en tips

Terug
Bovenaan Onderaan