• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

WHEM Femme fatale Genk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wegblijven daar, ze zit (samen met haar vriend-bodyguard) aan de drugs, slaapt meer dan ze wakker is (moest 3/4 u wachten voor ze uit bed was en een beetje presentabel, terwijl haar 'vriend' de veranda aan het poetsen was, die vol vuile was lag). Moest eerst een voorschot aan de vriend geven en dan ging hij haar boven wakker maken. Ondertussen mocht ik 'genieten' van een drupje wodka. Blijkbaar stond haar gsm uit en had ze mijn laatste bericht niet gelezen. Ze heeft wel een geil gezicht, maar ze is te dik en het is een hele klus om haar actief te krijgen op het smalle bed. Van het uur dat ik had afgesproken heb ik uiteindelijk ternauwernood een halfuur gebruikt, heb haar dan in de mond gespoten om toch nog een beetje waar voor mijn geld te krigen.
 
Ieder zijn zin natuurlijk maar met dat soort foto's lok je toch echt geen mannen om naar je toe te komen. Temeer daar op haar vorige foto's een huis te zien was en dat huis ligt dan ook nog bij mij in de buurt.
Ik krijg schrik als ik naar die enge foto's kijk.
 
Voor mij een absolute no go. Dan mogen haar prestaties nog WOW zijn, voor mij persoonlijk is dit gewoon marginaal.
Zoek maar eens op "Kita" en je komt meer te weten (deze in Genk).
Blijkbaar heb ik mij vergist. Zijn wel 2 heel opvallende vrouwen met waarschijnlijk dezelfde achtergrond.
En die aanbieding? Als je de advertentie goed leest is het voor 1 uur 250€ per vrouw. Als dat een aanbieding is, moet je eens naar Helchteren voor de "happy hour"
 
Terug
Bovenaan Onderaan