Piemelmans
Newbie
- 12
- 01/02/22
- 6
Wie heeft ervaring met FemdomMistress uit Kapellen Belgie.
Ze adverteert op Sexjobs.
Ik hoor het graag van jullie.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ben een paar keer bij haar geweest. Wat wil je precies weten?Wie heeft ervaring met FemdomMistress uit Kapellen Belgie.
Ziet er niet slecht uit. Kan je misschien wat meer vertellen wat je bedoelt met regels en protocollen?Hieronder de uitgebreide reactie die ik van Glenn-75 heb ontvangen.
De foto's zijn echt, maar niet allemaal heel recent.Het is een italiaanse vrouw, van middelbare leeftijd. Ze ziet er slank uit ( zeker voor haar leeftijd)Ze communiceert in het engels. Ze heeft een hele mooie sm zolder boven haar woning. Ze werkt graag met regels en protocollen, kan zeer streng zijn. Ze wil dat je de regels en protocollen vanbuiten kent als je naar haar gaat. Alles wat in haar advertentie staat, kan. Als je seks wilt met haar: beffen is mogelijk. Ze bepaalt wel zelf wanneer.... pijpen is dacht ik ook mogelijk. Maar dat weet ik niet zeker meer. Neuken is iig niet mogelijk.
Ben daar ook al enkele malen geweest na corona.nog iemand recent nog ervaringen mee?
Ik herinner me dat ik eens contact met haar had en ze aangaf geen video-opname toe te staan. Het staat nochtans wel bij de mogelijkheden, zie ik. Ziet er alleszins een knappe dame uitze heeft een profiel bij deernes : www.deernes.com/femdommistress