Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Soms loop je een nieuwe topper tegen het lijf. Zo was het ook met de hele aardige "girl next door", Felicia.

Op een prachtige lentedag begon het te kriebelen en onderweg naar huis besluit ik de afslag naar Amersfoort te nemen. Sinds mijn eerdere ervaringen daar had ik er alle vertrouwen in dat ook deze dag met glimlach zou afsluiten. Het huis is van binnen misschien wat verouderd, maar de service en inzet van de dames die ik daar heb bezocht is echt super. Felicia stelde zich aan mij voor en ik wist toen al dat ik voor haar zou gaan. Die lach en het uitdagende gezicht sprak me meer dan aan. Ze was nog wel in voor iets spannends zo vlak voor het weekend.

De financiële afwikkeling achter ons gelaten waren we al snel aan de babbel. Voor koudwatervrees hoef je bij haar niet bang te zijn, ze praat makkelijk en je voelt je snel op je gemak.

Bij de wasbak werd ik gewassen en al snel stond de loftrompet overeind. Felicia weet precies hoe ze die loftrompet moet blazen en omdat ze net een kauwgumpje in had gehad voelde het extra fris aan. Felicia vraagt wat je lekker vind en wat je opwind, ze geeft ook aan wat ze zelf lekker vind en zo kom je samen tot een mooi liefdesspel. Haar inzet om je het hof te maken en je echt te laten genieten vind ik super. Ze wist telkens net op tijd te stoppen om mijn explosief en laatste noten uit de loftrompet uit te stellen. Zij was namelijk  eerst aan de beurt. Gewillig en begeleidend laat ze zich verleiden en verwennen. een echt SAMENzijn en GFE die ik nog niet veel vaker heb meegemaakt.

Nadat ik de loftrompet volledig heb mogen afvuren op/in/over/met Felicia hebben we elkaar nog even geknuffeld, gewassen en gezoend. Na het aankleden afscheid genomen. Onderweg naar huis me realiserend dat ik wederom een echte topper heb gevonden die me veel vaker gaat zien.

Terug
Bovenaan Onderaan