Recensie Leticia, Den Haag, Doubletstraat 25 k1 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

WillyWandelpeen

Wandelaar
30
01/01/23
35
8
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vanavond de Doubletstraat op en neer getippeld. Het was hondenweer met kou, wind en natte sneeuw en het damesaanbod was belabberd.
Deze Latina uitgekozen en bezocht, op Oostblok dames val ik niet. Ze heeft een bordje voor haar raam hangen met haar naam er op.

Tarief is 40 euro PMC. PZC is niet bespreekbaar., maar het pijpen MC zou 'muy rico' zijn. Zelf gewassen bij de wasbak (bij PMC lijkt dit standaard te zijn. Bij PZC wil de dame zeker weten dat de tokus echt goed schoon is en doet zij het poetswerk) en haar desgevraagd vooraf betaald, maar haar 50 euro gegeven voor een beetje 'rustig'.

Ik grapte dat ik dacht dat ze drie maanden zwanger was wegens een klein buikje maar die grap kon ze niet waarderen. Volgens haar riep iedereen dat ze dik was. Niet dat de sfeer daar onder leed. Ze moest erg om mij lachen, ook op de momenten dat ik geen grapje maakte.

Ze bood prostaatmassage aan maar dat was dan weer extra of zonder neuken dus dat sloeg ik af. Begonnen met PMC wat wel aardig was, maar niet 'muy rico'. Zelfs ballen werden eventjes gestreeld maar voor mij niet lang genoeg. Standjes zijn mogelijk, ze heeft zelfs een dobbelsteen liggen met standjes er op afgebeeld. Deze niet gebruikt maar meteen gekozen voor gewone missionaris. De missionaris van de dobbelsteen waarbij de vrouw de benen wijd met haar knieen op haar buik heeft, die ik echt supergeil vind, weigerde ze vooraf al. Bij de meer gewone recht-op-en neer met de voetjes op de vloer, paste ze de anti-stotengreep toe (haar voeten tegen je billen), en dat was effectief. Ik kwam wel klaar maar ik had haar veel harder willen neuken. Ik mocht tijdens het neuken zowaar haar tepels strelen (gratis).

Al met al geen onsympathieke DVP, vriendelijk doch beslist is ze. Voor mij geen herhalingsgevaar.

Overigens heet zij niet Felicia, maar Leticia.
Is al jaren een bekende verschijning in de stenen passage, haar zus werk daar ook.

//Edit mod: naam aangepast.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan