Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk denk dat je bij binnenkomst een vrolijk papieren hoedje op je kop krijgt en als je gaat kameren een slinger om je lulValt er ook wat te beleven met de dames of is het alleen een feestje?
Ik betwijfel of je die mee krijgt naar een kamer. Maar wie weet mag je wel een rolletje spelen in hun show? Zo niet, dan zijn er meer dan genoeg andere dames. Gisteren schijnen er al 70 te zijn geweest in de aanloop naar dit feest.Wil best spelen met Lena en Barbie
Met die siliconen en plakplaatjes is de eetlust bij mij snel verdwenen.Op de poster staan degenen die tussen de kamers door voor het extra erotisch vermaak gaan zorgen. 4 dames, waarvan 1 buikdanseres en een stel. En dan de Prosecco, extra groot buffet en de verloting. Van wat? Dat is voor mij een verrassing.
Siliconen is een minderheid van de dames. Ca. 10 van de 60.Met die siliconen en plakplaatjes is de eetlust bij mij snel verdwenen.
Ik weet niet of ik die club eens met een gezoek ga vereren, maar als een deel of het merendeel van die meiden er zo uitziet, is het snel rechtsomkeert...
Helaas wel. De dames in de thuisontvangst die ik de afgelopen tijd heb bezocht (niet veel) waren op hun foto's niet zichtbaar voorzien en dan is het toch een tegenvaller als ze ze toch blijken te hebben.Tattoos zie je in het algemeen natuurlijk steeds meer.
Ook wat dat betreft zijn alle maten in Sixsens aanwezig. Klein groepje BBWs, een groep met wat overgewicht, ca 15 echt slank. De meeste daar tussen in.Voor zover die dames nog een beetje aandacht besteden aan hun lichaam.
Ik hoef niet per se een slanke den te hebben, maar als aan alle kanten het vet rijkelijk aanwezig is, houdt het ook op.
Helaas... Speciaal voor @Il Commendatore is de ultra skinny Irina ook alweer binnen naast een zwikje andere dames met BMI < 18 .
Het is al vroeg behoorlijk druk!
Er komen nog dagen genoeg, dat jij je keuze zal vinden gindsHelaas..
Andere bezigheden, dus het gaat aan m'n neus voorbij.