Extreme oplichting Molensteeg 7 8 of 9 Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Teletubiesex

Newbie
9
09/06/23
2
1
Er is gister iets heel vervelends gebeurt op de molensteeg. Ik had 100 euro en wilde een prostituee bezoeken. Het was een erg slanke vrouw donker haar bruine ogen. We hadden afgesproken dat ik seks kon krijgen 20 minuten. Bij binnenkomst had ik die 100 euro afgegeven waarbij ze zei dat ik mijn onderbroek aan moest houden. Ze wilde alleen aftrekken en mocht haar niet aanraken toen ik dat probeerde en kreeg een klap in mijn gezicht. Na een aantal beledigende woorden die ze zei was ik zo in schock geraakt dat ik snel weg ben
gegaan. Heb me hier enorm klote bij gevoeld en ben extreem boos. Iemand weleens meegemaakt?

Nee nooit meegemaakt. Molensteeg moet je niet meer dan €50 betalen trouwens. Maar waarom laat je je geld afpakken en je in je gezicht slaan? Dan zou ik dat wijf een "cadeautje" geven maar wel iets wat ze niet meer vergeet. En me geld terug pakken. Je moet zulke dingen nooit pikken jongen.

Nee nooit meegemaakt. Molensteeg moet je niet meer dan €50 betalen trouwens. Maar waarom laat je je geld afpakken en je in je gezicht slaan? Dan zou ik dat wijf een "cadeautje" geven maar wel iets wat ze niet meer vergeet. En me geld terug pakken. Je moet zulke dingen nooit pikken jongen.
Lekker fris advies. Hoe lullig het ook is, het is niet aan te raden om geweld te gebruiken tegen een dvp.

Ik snap je frustratie maar iets doen wat de dame niet wil, is ook niet handig.
Beter direct rechtsomkeert maken en er niet meer terug komen.
In mijn ogen zijn de wallen ook 1 grote tourist trap

Er is gister iets heel vervelends gebeurt op de molensteeg. Ik had 100 euro en wilde een prostituee bezoeken. Het was een erg slanke vrouw donker haar bruine ogen. We hadden afgesproken dat ik seks kon krijgen 20 minuten. Bij binnenkomst had ik die 100 euro afgegeven waarbij ze zei dat ik mijn onderbroek aan moest houden. Ze wilde alleen aftrekken en mocht haar niet aanraken toen ik dat probeerde en kreeg een klap in mijn gezicht. Na een aantal beledigende woorden die ze zei was ik zo in schock geraakt dat ik snel weg ben
gegaan. Heb me hier enorm klote bij gevoeld en ben extreem boos. Iemand weleens meegemaakt?

wow en 20 min 100€ een vluggertje hoort €80 te zijn maar dan ook echt niet meer als het prive ontvangst is.

maar wat is de molensteeg, is dat een naam van een club of is dat een Red Light District? in het geval van het laatste hoort het 50 voor een vluggertje te zijn

is geen verklaring. Als bij binnenkomst bij de betaling wordt gezegd dat hij z'n tengels thuis moet houden dan heeft hij nog de keuze weg te gaan. Hij bleef en ging tegen beter weten in toch aan haar zitten.

maar wacht even hoor je komt bij een DVP binnen en je mag er niet aanzitten, ja dan zou ik inderdaad ook weer rechtsomkeer maken.... ook al wat hij deed is "grensoverschrijdend gedrag" maar biedt dan ook geen dienst aan en ga lekker op vakantie, wij mannen hebben lusten en er is niks irritanter dat je moeite doet om langs te komen en vervolgens met deze shit moet dealen, als je het niet met enthousiasme kan brengen kies dan gewoon een ander beroep.

Maar je vergeet dat zulke types dit pas zeggen als het geld al opgeborgen is. Dit is gewoon oplichterij
Ik was er niet bij dus moet het doen met wat ts zelf heeft verteld in zijn bericht, daarin staat duidelijk dat het bij binnenkomst werd gezegd. Dat hij niet vertrok maar toch bleef voor handelingen, haar vermeldde grens toch over ging en toen wel ineens geld terug wilde.
Ongeacht wat de intenties van de dame waren, die van hem waren zeker niet zuiver. Ik had hem ook geen euro teruggegeven.

Maar je vergeet dat zulke types dit pas zeggen als het geld al opgeborgen is. Dit is gewoon oplichterij
Precies. Dan is het gewoon een ripdeal. Geld opbergen, sfeer bederven, intimideren, mep uitdelen en daarna aan je bezoek vertellen dat hij er niks van begrijpt. Zo lust ik er nog wel eentje.

Ik was er niet bij dus moet het doen met wat ts zelf heeft verteld in zijn bericht, daarin staat duidelijk dat het bij binnenkomst werd gezegd. Dat hij niet vertrok maar toch bleef voor handelingen, haar vermeldde grens toch over ging en toen wel ineens geld terug wilde.
Ongeacht wat de intenties van de dame waren, die van hem waren zeker niet zuiver. Ik had hem ook geen euro teruggegeven.

luister het is heel simpel jij bent een DVP dus je zal er naar kijken vanuit dat oogpunt en andere hiet vanuit het perspectief van de klant....dus we kunnen nog oneindig doorpraten maar we zien het toch allemaal anders

luister het is heel simpel jij bent een DVP dus je zal er naar kijken vanuit dat oogpunt en andere hiet vanuit het perspectief van de klant....dus we kunnen nog oneindig doorpraten maar we zien het toch allemaal anders
Luister. voer dan geen discussie met me.

Vaag verhaal...maar het klinkt niet best als dit waar is 🤔

is geen verklaring. Als bij binnenkomst bij de betaling wordt gezegd dat hij z'n tengels thuis moet houden dan heeft hij nog de keuze weg te gaan. Hij bleef en ging tegen beter weten in toch aan haar zitten.
Ja ik weet dat dat je niet zomaar mag aankomen zonder toestemming maar ergens is dit oplichting als je als prostituee niks toelaat

Dit is inderdaad wat er gebeurt. Eerst geld wegdoen en dan zeggen dat ze niets doen. Of heel weinig. Nog minder dan minimaal. Is me ooit 1x gebeurt op de Wallen. Niet in de Molensteeg, maar langs het water. Met ene Betty. Na 3 min was het klaar alleen een poging van 1 minuut tot aftrekken. Soms verlies je wel eens iets. Is overigens wel mijn enige super slechte ervaring. Lang geleden ook 8 of 9 jaar terug.

Ik heb zoiets jaren geleden ook een keer gehad. Moest voor elk kledingstuk uit bijbetalen. We hadden 100 voor pijpen en neuken afgesproken. Toen er betaald was wilde ze alleen aftrekken voor dat geld, want zo goedkoop was ze niet. Toen heb ik m'n verlies gepakt en ben naar een ander raam gegaan
Was ook in Amsterdam

Tot op nu nog nooit gereageerd op jou, maar je reactie zegt alles over je instelling, lekker hoor, gewoon oplichting verdedigen. 🤔

Bij binnenkomst had ik die 100 euro afgegeven waarbij ze zei dat ik mijn onderbroek aan moest houden. Ze wilde alleen aftrekken en mocht haar niet aanraken toen ik dat probeerde en kreeg een klap in mijn gezicht.

Ik begrijp dat je boos bent! Maar als je bij afgeven van je geld direct hoort dat je je slip aan moet houden en haar niet mag aanraken, waarom ben je dan niet meteen vertrokken? 🤷‍♀️
Toen had je nog je geld terug kunnen eisen.

Het is een soort van regel, dat je bij aanraking vd dvp meestal je centen niet meer terugkrijgt. Officieel gaat het dan om aanrakingen van borsten/billen/poes.

Het was dus slimmer geweest als je meteen vertrokken was voordat je iets v haar aanraakte. Die klap in je gezicht is wel erg radicaal, maar vast een spontane reactie v die vrouw.

Het is iig een dure les geweest! Next time, eerst vragen en dan geld geven of wegwezen.

wow en 20 min 100€ een vluggertje hoort €80 te zijn maar dan ook echt niet meer als het prive ontvangst is.

maar wat is de molensteeg, is dat een naam van een club of is dat een Red Light District? in het geval van het laatste hoort het 50 voor een vluggertje te zijn
De Molensteeg is gewoon een van de straatjes in het Wallengebied.
Luister. voer dan geen discussie met me.
Als jij een DVP bent, is het in jouw ogen dan normaal dat een klant de dame niet eens aan mag raken. En zijn onderbroek moet aanhouden, schreef de topicstarter ook. Nou, de dames die ik bezoek doen wel alles uit en ik ook. En het gaat er vooral om welk moment zij iets aangeeft. Niet eerst laten betalen en daarna dit, maar als ze bij de deur al zei: je mag me totaal niet aanraken, had hij beter meteen weg kunnen gaan.

Laatst bewerkt:
Zij is niet nagekomen wat ze aangaf.
Althans pas na de betaling werden er extra voorwaarden gesteld, zo lees ik het nu.

Daarnaast mag je uit zelfverdediging een klapt terug gegeven, want zij heeft immers de eerste plak uitgedeeld.
Ik ben geen voorstander van geweld maar in theorie mag het dan wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan