Hij heeft wel een punt hoor.
Rimon is doorgaans wat te achterdochtig, maar ik heb niet in alles de waarheid verteld, juist om de identiteit van de dame in kwestie te beschermen.
Ik vertel graag het verhaal en over zaken die voor iedereen zouden kunnen gelden geef ik details, maar zodra het dicht bij haar in de buurt zou kunnen komen scherm ik het af voor privacy redenen.
Paulus is niet echt een wandelaar, hij doet iets in de Geleenstraat. Misschien was hij vroeger wel een wandelaar, maar nu niet meer. Hij heeft wel veel vakkennis, zeker als het zijn gebied aangaat.
Als je 25+ bent heeft je liefde voor jou altijd iets met een ander gedaan. Enige verschil is dat dat bij de meeste meiden was omdat ze die ander echt leuk/lekker vonden, verliefd op hem waren, terwijl een hoer/dame sex met mannen heeft gehad voor geld.
Wat menigeen op het forum ook denkt: Meestal doen ze dat niet omdat ze het zelf zo boeiend vinden.
Dus eigenlijk is het minder erg dan de gewone vriendjes die je vriendin voor je heeft gehad.
Daarnaast kun je een ex van je vriendin wel eens tegen komen en als je hem dan niet mag moet je je goed houden ipv zeggen: Met hem?!
terwijl je ex-klanten van je lief meestal nooit meer tegen komt.
Het zou op papier wel kunnen, daar heb ik eigenlijk nooit bij stil gestaan.
Wat ik wel denk: Als we soms in een bepaald deel van de stad kwamen merkte ik op dat ze wat minder lekker in haar vel zat. Dat was het deel waar ze werkte.
Dus dan was ze op sommige plekken in een ander leven al geweest zeg maar.
En ze heeft geen weet van dit forum. Wilde ook niet dat ze iets over zichzelf zou lezen ( mocht er iets over haar geschreven zijn).
Mijn eigen recensies heeft ze dus ook niet zien, maar ze weet wel dat ik gewandeld heb en vindt dat niet zo erg.
Het is een ruimdenkende dame.