Beste Knightrider, ik heb speciaal een account aangemaakt om je heel veel succes te wensen. Zo te lezen weet je wel waar je aan begint en heb je een gezonde nuchterheid.
Zelf ben ik ook een tijdje samen geweest met een DVP en destijds had ik ook twijfels en zenuwen etc. Ik heb toen heel veel gehad aan de opmerkingen van zowel mannen als vrouwen in het onderwerp 'help verliefd op een DVP' (of iets wat daar op lijkt). Enerzijds heel veel waarschuwingen, anderzijds ook heel veel voorbeelden van mensen waarbij het wél heeft gewerkt. Daarnaast waren ook de opmerkingen van de paar DVP's op dat forum voor mij erg verhelderend. Aan allen die dat onderwerp kennen en er wellicht in hebben meegeschreven: bedankt! Uiteindelijk heeft de relatie bijna twee jaar geduurd en ik zou bijna willen zeggen dat het mijn leven heeft gered, ik zat toen (als jonge weduwnaar) erg diep. Inmiddels zijn we ieder onze weg gegaan en spreken we elkaar nog af en toe. Vol liefde.
Mochten er mensen echt geinteresseerd zijn naar dit verhaal (het is een lang verhaal), dan zal ik dat ooit opschrijven, maar voor nu: Veel geluk Knightrider!