Ik denk dat hij denkt: 2 weken, dat zeggen ze allemaal om er snel vanaf te zijn.
En zo heb ik ook wel even gedacht.
Maar ik wist, als trouwe volger van het forum en Kinky 100% zeker dat ze hier nog nooit eerder was geweest en het profiel dat voor haar aangemaakt was heeft 3 weken bestaan en in de laatste week was ze bij mij thuis en waren we bezig met het offline krijgen.
Dus voor Nederland heb ik geen enkele twijfel en ik weet ook 100% zeker dat ze behalve in Nederland in geen enkel ander Europees land geweest is.
Het is meer dan een date in mijn geval en omdat ik wat zaken voor haar moest regelen en we ons zorgen maakten over een evt inreisverbod heb ik haar paspoort ook zorgvuldig doorgenomen bv.
Dus de enige optie zou zijn dat ze het werk al eens in haar thuisland heeft gedaan.
Dat zou kunnen, maar omdat ik ook weet dat ze gestudeerd heeft, waar ze onder meer gewerkt heeft etc acht ik die kans klein.
Die tweede zin moet je even uitleggen [USER=365]@Deckx[/USER] .... er is hier een dame waarvan je weet met wie ze een relatie heeft?