Geiler2012
Newbie
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/7654229-evelyn#reviews
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Vandaag Evelyn bezocht, ontvang op hetzelfde locatie als Lisa. Het zijn 2 Roemeense dames, die veel beloven maar na betaling begin de ellende, niets kan.
Heb met Evelyn afgesproken voor 30m allin en na betaling begon de ellende, niets kon en ze is zeker niet de dame uit de foto's, is stuk ouder 10/15 jaar ouder en alles hangt. Met kleren aan leek het beter maar toen ze alles uittrok dacht ik waarom ben ik gebleven
Ik had een slechte voorgevoel en de volgende keer zal ik niet meer in trappen, jullie zijn gewaarschuwd .
Heb voor anaal betaald maar dat kon bijna niet, ze zette haar hand ervoor en ik kon maar een klein beetje haar kont penetreren
Zonde van je geld.
Dame.rookte daaronder ook niet echt vries heb wel kunnen douchen .
Heb met Evelyn afgesproken voor 30m allin en na betaling begon de ellende, niets kon en ze is zeker niet de dame uit de foto's, is stuk ouder 10/15 jaar ouder en alles hangt. Met kleren aan leek het beter maar toen ze alles uittrok dacht ik waarom ben ik gebleven
Ik had een slechte voorgevoel en de volgende keer zal ik niet meer in trappen, jullie zijn gewaarschuwd .
Heb voor anaal betaald maar dat kon bijna niet, ze zette haar hand ervoor en ik kon maar een klein beetje haar kont penetreren
Zonde van je geld.
Dame.rookte daaronder ook niet echt vries heb wel kunnen douchen .