Wandelaar1688
Wandelaar
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Maandag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Vanmiddag bij deze lief uiteinde dame langsgeweest. Erg vriendelijk en totaal niet pushend over extra's.
Ik ben voor het standaard tarief gegaan en dat werd goed geaccepteerd.
Ze kletste leuk voor en achteraf en liet blijken dat ze graag een goede indruk wilde maken.
Ik mocht rustig gaan liggen waarna ze me in de moet bracht door geile dingen te zeggen en mijn vriend op oorlogssterkte te brengen waarna het condoom omging. Ze pijpte prima maar niet diep.
Daarna is ze in top gegaan en ze was echt strak. Ze had ondanks mijn "average" size toch moeite hem geheel binnen te krijgen. Ze was dan ook erg strak en had mijn nakomelingen zo in het condoom gemolken.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Ze vroeg of ik extra's wilde zoals pzc en dat ik kon aangeven wat ik extra wilde dan mocht ik het aangeven. Verder niet ingegaan op wat er meer mogelijk is.
Ik ben voor het standaard tarief gegaan en dat werd goed geaccepteerd.
Ze kletste leuk voor en achteraf en liet blijken dat ze graag een goede indruk wilde maken.
Ik mocht rustig gaan liggen waarna ze me in de moet bracht door geile dingen te zeggen en mijn vriend op oorlogssterkte te brengen waarna het condoom omging. Ze pijpte prima maar niet diep.
Daarna is ze in top gegaan en ze was echt strak. Ze had ondanks mijn "average" size toch moeite hem geheel binnen te krijgen. Ze was dan ook erg strak en had mijn nakomelingen zo in het condoom gemolken.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Ze vroeg of ik extra's wilde zoals pzc en dat ik kon aangeven wat ik extra wilde dan mocht ik het aangeven. Verder niet ingegaan op wat er meer mogelijk is.