Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeeft iemand al eens afgesproken met het Vlaamse VIP-model Eva, die op RL adverteert ? Wat zijn de bevindingen ? Want voor die prijzen koop ik liever geen
Ik ben er wel degelijk 36 maar heb lieverIk stel mij weer vragen bij de met tegenlicht genomen foto's. Dit zorgt ervoor dat het model in een schemering zit ... maw foto's zijn vager waardoor oa een oudere leeftijd kan gemaskeerd worden.
Ik zeg niet dat dit hier zo is!! Maar ... Waarom staan er geen gewone duidelijke foto's tussen
Ja, ik ben achterdochtig, maar dat komt uit ervaringen...
ik ben 1 van de weinige die heel eerlijk is wat betreft de aangeven leeftijd, tot op de dag zelfs. En wat Humphrey betreft: ik denk dat wij elkaar kennen en vroeger al enkele keren gedate hebben . Wens hier uiteraard geen recensies op want ik adverteer ook niet voor seks, wel gezelschap. Liefs xxxIk stel mij weer vragen bij de met tegenlicht genomen foto's. Dit zorgt ervoor dat het model in een schemering zit ... maw foto's zijn vager waardoor oa een oudere leeftijd kan gemaskeerd worden.
Ik zeg niet dat dit hier zo is!! Maar ... Waarom staan er geen gewone duidelijke foto's tussen
Ja, ik ben achterdochtig, maar dat komt uit ervaringen...
Foutje van mij: ik verwar Humphrey met iemand andersIk ben er wel degelijk 36 maar heb liever
ik ben 1 van de weinige die heel eerlijk is wat betreft de aangeven leeftijd, tot op de dag zelfs. En wat Humphrey betreft: ik denk dat wij elkaar kennen en vroeger al enkele keren gedate hebben . Wens hier uiteraard geen recensies op want ik adverteer ook niet voor seks, wel gezelschap. Liefs xxx
Heb nochtans op alletwee de reeksen dezelfde leeftijd.In de tijd van Apple XX en Samsung YY vind ik de foto's onscherp en donker.
Volgens mij ook 2 reeksen foto's met een verschillende leeftijd ...
Beide argumenten weerhouden mij.
Ah ... het model zelf ?Heb nochtans op alletwee de reeksen dezelfde leeftijd.
Degenen die ik date op vaste basis en de nieuwe vinden het net hele mooie foto's, is de bedoeling dat je ook nog wat aan de verbeelding overlaat uiteraard .Ah ... het model zelf ?
Mag ik eens vragen: vanwaar de donkere onduidelijke foto's en niet eerder foto's doe zeggen "look, this is me, be dazzled"?
Natuurlijk zonder herkenbaar gezicht indien gewenst, maar met "de rest" zou je toch moeten reclame maken, nee ?
Ok artistiek zijn die foto's wel maar profielen op Redlights overlaten aan de verbeelding, leidt in 9 vd 10 keer tot "miskramen" ...Degenen die ik date op vaste basis en de nieuwe vinden het net hele mooie foto's, is de bedoeling dat je ook nog wat aan de verbeelding overlaat uiteraard .
Dat is jouw ervaring Rouy, ik oordeel niet snel over iemand en al zeker niet op basis van foto's omdat ze niet in de lijn liggen met iemands verwachtingen. Ieder zijn meug..zeg ik altijd. Ik heb er alleen positieve reacties op, ze weerspiegelen goed wie ik ben..zijn niet bewerkt en geven een correct beeld van hoe ik er uitzie. Ik ben er dus meer dan tevreden over en de mensen die ik date ook. Dat is hetgeen wat telt voor mij. .Ok artistiek zijn die foto's wel maar profielen op Redlights overlaten aan de verbeelding, leidt in 9 vd 10 keer tot "miskramen" ...
Neen hoor, alleen te druk gehadLink werkt al een tijd niet meer. Ook al een tijd hier niet meer ingelogd. Waarschijnlijk gestopt
Ik heb indertijd nog met Eva afgesproken. De eerste date was enkele jaren terug en hebben toen een paar keer afgesproken. Ik vond het telkens leuke afspraakjes. Nadien is ons contact wat verwaterd. Dat lag niet aan haar, maar is zo gelopen. Ik denk er wel soms nog aan haar terug als een leuke herinnering.Eerst en vooral: alle foto's zijn wel degelijk van mij, de meeste zelfs gemaakt en andere door een vaste date.
met Davey1973 is de date nooit doorgegaan, er waren enkele zaken aan zijn lichaam dat me zorgen baardde en dat is achteraf ook uitgepraat met Davey zelf ( mag zelfs nog steeds afspreken zoals beloofd )
Daarnaast zie ik er echt wel niet ouder uit dan mijn leeftijd, integendeel.
Ik vind dit persoonlijk zwartmakerij van iemand zoals indertijd ook gebeurde.. ik heb het goed voor met mannen tijdens een date, oprecht geïnteresseerd in de persoon en enkele vragen om een babbel op gang te brengen is idd wat ik doe, is de bedoeling dat ieder van ons zich op zijn gemak voelt om de volgende stap te zetten.
Ik ben zelfstandig en draag belastingen af en idd de nadruk ligt op gezelschap, louter een seks afspraak doe ik niet omdat het gewoonweg niet mijn ding is.
Selfies met mijn gezicht stuur ik niet ook wat logisch is omwille van mijn privacy die indertijd op het andere forum serieus met de voeten is getreden, en er werd me nog nooit een selfie gevraagd zonder gezicht welteverstaan want anders had ik die wel gegeven.
Dat de persoon in kwestie niet happy was die deze tekst schrijft ligt louter en alleen aan hem was op geen enkel moment vriendelijk en sprak gewoonweg niet.
voor de rest wens ik hier idd niet besproken te worden omdat bij mij de nadruk ligt op gezelschap en niet op een seksdate ( seks is een privé aangelegenheid tussen 2 mensen en op deze manier adverteer ik ook )
Onmiddellijk na deze mail stond er in haar advertentie dat "louter sexdates niet mogelijk waren". Kwestie van misverstanden te vermijden.Dit "misverstand" heeft Eva dit keer omzeild door te stellen dat je enkel betaalt voor dinnerdates, saunabegeleiding, overnachten (waarschijnlijk alleen slapen) en zakenreizen. In 2019 Voor een date waarbij sex tot de mogelijkheden behoorde, betaalde men toen 350 euro, terwijl je nu voor een afspraak zonder sexgarantie (enfin, de sex staat niet meer op het menu) 500 euro moet betalen.