Voormalig lid 24787
Wandelaar
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/8180142-cataleya
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Bij Cataleya geweest, ontvangt aan de rand van de stad Nijmegen in de wijk Kolping. Niet een plek met veel privacy maar hier ontvangen meerdere DVP in verschillende huizen.
Het is de dame van de foto's misschien in het echt iets knapper (vind ik) ziet er erg lief uit, bijna te lief, soort girls next door. Ze komt uit Roemenië.
Ik kan over de date kort zijn. Kussen mocht wel maar zonder tong, ik mocht haar klaar likken, ze heeft mij goed gepijpt en het daarna cowgirl afgemaakt. Helaas wel met het bekende handje ertussen, ze is wel redelijk strak nog . Niet bijzonder, maar zeker geen onvoldoende. Ik krijg de indruk dat ze het werk vooral doet voor de financiën. herhalings gevaar laag wat mij betreft.
Het is de dame van de foto's misschien in het echt iets knapper (vind ik) ziet er erg lief uit, bijna te lief, soort girls next door. Ze komt uit Roemenië.
Ik kan over de date kort zijn. Kussen mocht wel maar zonder tong, ik mocht haar klaar likken, ze heeft mij goed gepijpt en het daarna cowgirl afgemaakt. Helaas wel met het bekende handje ertussen, ze is wel redelijk strak nog . Niet bijzonder, maar zeker geen onvoldoende. Ik krijg de indruk dat ze het werk vooral doet voor de financiën. herhalings gevaar laag wat mij betreft.