Kareltriac
Newbie
- 15
- 20/11/21
- 25
Iemand al wel eens bij deze dame geweest?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDaar had ik niet eens de tijd voor om mezelf druk over te maken….. hahaha….er werd genoeg op gezogen en bereden….Jammer dat ze alles net cd doet.
En ziet ze er nog een beetje appetijtelijk uit? Of is het ècht een huisvrouw met ala ma Flodder ?Daar had ik niet eens de tijd voor om mezelf druk over te maken….. hahaha….er werd genoeg op gezogen en bereden….
Nee zeker geen ma Flodder, absoluut niet. Maar ga ook geen Doutzen verwachten. De foto's in haar advertentie zijn zeer goed op waarheid. Gewoon een lekkere volle vrouw met dito borsten….En ziet ze er nog een beetje appetijtelijk uit? Of is het ècht een huisvrouw met ala ma Flodder ?
Iemand al wel eens bij deze dame geweest?
Ze is zeker lief en aardig…. Echt een huismoedertje ….Is ze ook echt lief? Meegaand? Ik heb haar al een mailtje gestuurd voor een afspraak…reageert ze snel ?
Geen vervelende man erbij? Kon je voor de deur parkeren ? Hoe snel reageert ze via SJ ?Ze is zeker lief en aardig…. Echt een huismoedertje ….
Ik stond binnen het uur bij haar aan de deur
wat kosten haar diensten ?Geen vervelende man erbij? Kon je voor de deur parkeren ? Hoe snel reageert ze via SJ ?
Denk dat je onderhand beter zelf een berichtje naar haar kan sturen.wat kosten haar diensten ?
Heb daarin nog geen reactieDenk dat je onderhand beter zelf een berichtje naar haar kan sturen.
Hoop vragen idd…. En misschien dat je de meeste door haarzelf beantwoord krijgt. Bij mij was ze snel en aardig. Kosten weer ik zo niet meer….Geen vervelende man erbij? Kon je voor de deur parkeren ? Hoe snel reageert ze via SJ ?
Heb je haar 06Ze is zeker lief en aardig…. Echt een huismoedertje ….
Ik stond binnen het uur bij haar aan de deur
Zou je voor mij haar een apje willen sturen? (heb haar al diverse malen gemaild, heeft haar profiel open, maar is al 25 dagen niet op de site geweest..)Ja…. Maar die ga ik hier niet geven. Ze heeft die niet voor niks niet vermeld op sexjobs
Nee…. Daar ga ik niet aan beginnen. Als zij niet reageert op je berichten, zal daar een reden voor zijn. Ik ben ook maar een klant geweest, ben niet haar pooier….Zou je voor mij haar een apje willen sturen? (heb haar al diverse malen gemaild, heeft haar profiel open, maar is al 25 dagen niet op de site geweest..)
Mss moet je erbij vermelden dat je op de bonnefooi naar mij komt. Tja dan kun je dit krijgen. Dus gewoon afspraak maken. Ik ben er makkelijk en duidelijk in communicatieNou weer een ervaring rijker, 2 weken geleden met deze dame afgesproken. Kom ik aan in Berkel en laat ze niets meer van haar horen...
Half uurtje gewacht, maar geen reactie.
Naar huis gegaan en later mailtje van haar dat het was fout gegaan. Nieuwe afspraak gemaakt, agenda aangepast zodat ik in de buurt zou zijn.
Wat denk je! Geen gehoor wederom voor niets richting haar gegaan
Had er de tweede keer natuurlijk niet nog een keer moeten in trappen maar ja..
Blijf er aub weg , komt totaal de afspraken niet na !!