WHEM Eva Struis, Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dan zou 'k bij interesse eerst op haar Onlyfans abonneren voor $12 en het haar daar vragen of het ze het echt is op RL alvorens haar een voorschot te betalen...
 
eentje die vooruitbetaling wil : no go voor mij ..
Voorafbetaling kan voor mij bij iemand die al een goede reputatie heeft bv Manon Exclusief en waarvan je weet dat de dame echt zonder probleem jou kan inruilen voor een andere klant omdat er toch nog tientallen wachtenden achter jou zijn. Maar bij iemand die net komt kijken zonder enige review zou ik niet meegaan met die vraag.
 
Ze ziet er idd echt heel goed uit amai, ik hou er wel van als iemand veel moeite steekt in een verzogd profiel met goede uitleg. Heb ook abbo'tje op haar OF genomen daarnet, wat een lichaam heeft die meid zeg. Even contacteren en dan zien we wel he :)
Ja, en geen voorschot maar het ganse bedrag ... struize Eva heeft het goed voor.
hele bedrag? er staat toch gewoon 21% dacht ik?
 
Laatst bewerkt:
Zo geweldig altijd, High Class en GFE in combi met taalfouten:

"tallozen serieuze verzoeken"
"Als ik bij aankomst op u adres zie dat uw locatie niet netjes en schoon is kan het zijn dat ik de afspraak cancel en weg ga. Ook als ik merk dat soft/druks of overmatig alcohol gebruikt is verlaat ik uw adres. In alle gevallen behoud ik de aan betaling en de reiskosten."


21% aanbetaling is dat soms de BTW?
Taalgebruik lijkt trouwens erg Vlaams ipv Nederlands.
 
Ik heb de advertentie tweemaal aandachtig gelezen. Voldoende om voor mij te besluiten dat daar meer achter zit dan het meisje van de foto's.
Ik heb geen bewijzen, maar voor mij is dit een onbetrouwbare advertentie, mogelijk met de bedoeling van oplichting.

Voor de liefhebbers, ik zou toch maar héééél voorzichtig zijn.
 
Die 21% is geen btw, maar het voorschot dat ze vraagt per afspraak, dat staat toch wel heel duidelijk in haar advertentie.

Wanneer ze dan tijdens de date merkt dat er iets niet oké is en zij de date stop zet, wordt dat bedrag niet terugbetaald.
 
21% aanbetaling is dat soms de BTW?
Taalgebruik lijkt trouwens erg Vlaams ipv Nederlands.
Niet mee eens. 'Aanbetaling' bijvoorbeeld is heel on-Vlaams.


Wanneer ze dan tijdens de date merkt dat er iets niet oké is en zij de date stop zet, wordt dat bedrag niet terugbetaald.
Date dient toch bij aanvang helemaal betaald te worden. Het voorschot ben je kwijt als de date niet doorgaat om de één of andere reden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan