Vreemd dat er niet meer recensies zijn over Eva, want volgens mij heeft ze klandizie genoeg. Vóór mij had ze een paar dames op bezoek én na mij stond nog een vent in de wacht…
Afijn, Eva vanmiddag een bezoekje gebracht. Communicatie over de app verliep een beetje stroperig en eenmaal ter plekke, ze ontvangt in een appartement centrum Nijmegen en over 2 dgn gaat ze weer naar A'dam, kreeg ik filmpjes doorgestuurd die je de weg wijzen door het appartementencomplex.
Ze lijkt niet op de foto's maar dat was al vaker gemeld, maar ik vond haar er ook niet verkeerd uitzien. Na een wasje onder de douche plaatsgenomen op haar bed, waar ze nog druk met haar tel bezig was.
Toen de tel weggelegd werd duwde ze haar tong achter in mn keel, dit is pas tongen!
zeker geen met het puntje vd tong wat friemelen, nee dit was met overtuiging, ik hou dr van.
In 69 haar lekker gebeft en gevingerd waabij ik al snel de natte stralen over mn gezicht voelde stromen. Zij weet ondertussen handig een CD met haar mond bij je om te doen. Tijdens het neuken in cowgirl en doggy komt ze om de haverklap klaar, elke keer komen er straaltjes squirt uit haar kutje
In missio lekker afgemaakt.
Tijdens de "pauze" was ze druk met haar tel bezig en hadden we een serieus gesprek over haar thuisland wat in oorlog was. En welk land dit ook is, ik kan er eerlijk gezegd niet zoveel mee.
Na een tijdje vroeg ze of ik wilde douchen of dat ik nog een 2e ronde wilde. Dat ik niet zo moeilijk haha, ff opfrissen en weer door. Ze pijpte als een dolle maar ik wilde haar ook nog neuken. Tijdens doggie heeft ze zeker wel 5x gesquirt, maar squirtfan kwam niet meer tot een hoogtepunt. En aangezien elk nadeel ook een voordeel heeft: je kunt wel lekker doorneuken
Toen mijn uurtje erop zat zijn we maar gestopt mede omdat haar volgende lucky guy stond te wachten.
Omdat ze naar A'dam verhuist is de kans erg klein dat ik haar ga opzoeken, in Nijmegen had ik het mss nog wel gedaan.