- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://rendez-vousprive.nl/dames/eva
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Na het bekijken van de website met aanwezige dames, viel mijn oog op de foto en omschrijving van Eva, Blond, slank figuur en naturel look.
Het type waar de lightsaber van Dartvader010 enthousiast van wordt.
Afspraak gemaakt en richting Made, een onbekend privéhuis en onbekende dame.
Wachtend in de zitkamer, had ik in 1e instantie niet door, dat de dame die in mijn richting liep Eva was.
Zwart haar, ietsje steviger dan de website foto ( maar niet storend ) en Botox lippen, die ook kunnen fungeren als stootkussen op een hoovercraft.
Daarom is het handiger om bij een onbekend privéhuis, géén afspraak te maken en te kiezen voor een voorstelronde.
De kamers bij RVP, zijn ruim, schoon en voorzien van voldoende handdoeken etc.
Na de wasbeurt met Eva op bed, een verkennend gesprek gevoerd en Eva nam het initiatief om te zoenen.
Op dat moment viel Darthvader010 bijna flauw van de tabakslucht.
Ik had het gevoel dat mijn mond in een overvolle asbak was beland, die al een week op tafel stond.
Een pepermuntje of spoelen met mondwater is toch wel het minste als voorbereiding op een afspraakje.
Eva daalde af voor het Orale gedeelte met condoom, dit was basic en simpel, geen sprake van enig subtiel spel of teasend richting hoogtepunt.
Eva ging vervolgens op mij zitten en dat was het dan..........herhaling? Nee, vriendelijk bedankt.
Het type waar de lightsaber van Dartvader010 enthousiast van wordt.
Afspraak gemaakt en richting Made, een onbekend privéhuis en onbekende dame.
Wachtend in de zitkamer, had ik in 1e instantie niet door, dat de dame die in mijn richting liep Eva was.
Zwart haar, ietsje steviger dan de website foto ( maar niet storend ) en Botox lippen, die ook kunnen fungeren als stootkussen op een hoovercraft.
Daarom is het handiger om bij een onbekend privéhuis, géén afspraak te maken en te kiezen voor een voorstelronde.
De kamers bij RVP, zijn ruim, schoon en voorzien van voldoende handdoeken etc.
Na de wasbeurt met Eva op bed, een verkennend gesprek gevoerd en Eva nam het initiatief om te zoenen.
Op dat moment viel Darthvader010 bijna flauw van de tabakslucht.
Ik had het gevoel dat mijn mond in een overvolle asbak was beland, die al een week op tafel stond.
Een pepermuntje of spoelen met mondwater is toch wel het minste als voorbereiding op een afspraakje.
Eva daalde af voor het Orale gedeelte met condoom, dit was basic en simpel, geen sprake van enig subtiel spel of teasend richting hoogtepunt.
Eva ging vervolgens op mij zitten en dat was het dan..........herhaling? Nee, vriendelijk bedankt.