Recensie Eva/Kamilla/Samantha, Brugge 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stevie

Wandelaar
38
27/08/22
44
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/please-message-me-only-by-whatsapp-thank-you-samantha.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag bij deze mooie meid langsgeweest. Ontvangt dichtbij station Brugge in discreet appartement. Heel mooie dame, hygiënisch maar het beloofde pzc en tongkussen bleef achterwege (moest nochtans mijn tandjes poetsen in de badkamer :) ). Wel goeie pijpbeurt en zij lekker on top. Dan een zachte massage en klaar voor ronde twee. Lekker poesje likken en doggie voor een 2e keer klaargekomen. Heel vriendelijke en mooie dame maar een echte GFE was er niet.

Wel de dame van de Fotos ? Of zijn deze al enkele jaren oud?
Engels toereikend?
Doet mij nu even twijfelen omdat er een donkerder meisje ook onder diezelfde namen werkte…
Thanks

Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/kamilla-50
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Kan de rescensie van @Stevie grotendeels bijtreden.

De advertentie:
19 jaar klopt niet. Ik schat ze eerder 24-25 jaar.
Cupmaat A klopt ook niet. C.
Het kan de dame van de foto's zijn, maar ik ben niet helemaal overtuigd. De dame is wel knap en zelfde haarkleur, grootte enz. In antwoord op @Dendimitri je kan gelijk hebben dat profiel geruild wordt, zie ook post 201 in Oost-Vlaanderen van @Pacman
Bij mogelijkheden staat PZC, maar het is PMC.

De communicatie: vlot en volledig. Locatie wordt meegegeven. Heeft voorkeur voor bericht via whattsapp.

Taal: kan goed Engels.

Prijzen: standaard: 0,5u: 100 euro, 1u: 150 euro.

De locatie: discreet en proper.

De dame zelf:
Knap, proper en vriendelijk. Praat weinig, vraagt wat je wil en is goed in wat ze doet.
Nadeel: Geen tongzoenen, geen PZC.

Tijd: maakt het uur mooi rond.

Aanrader voor wie op zoek is naar een leuke vrijpartij zonder GFE.

Mooie locatie inderdaad. Maar heb daar al staan schilderen met een andere wandelaar terwijl ik wachtte op een dame. Ook al wandelaars gekruist aan de uitgang. Dat weerhoudt me wel een beetje om daar een dame te bezoeken.
Op risico van ze niet meer te kunnen bezoeken, kun je wachten tot ze in een andere stad ontvangt. Evengoed trekt ze naar huis natuurlijk.
Er ontvangen daar veel dvp. Afspreken op een uur dat niet rond is, beperkt ook het verkeer in de gang

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/please-message-me-only-by-whatsapp-thank-you-kamilla.html
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen maandag deze dame mogen bezoeken.
Zeer makkelijk afgesproken via WA aan een gekend plekje dichtbij station Brugge.

Ze ziet er exact uit als op de fotos en man wat een lijf. Fake borsten maar ze voelen niet steenhard, platte buik en mooie kont. Behalve de lippen en borsten was alles naturel. Zoals ik ze het liefst heb. Borsten heb ik ook liefst natuurlijk maar die zie je bijna nooit bij zuid-amerikaanse dames.

Na het financiele te regelen en een snelle douche begon ze me meteen hartstochtelijk te kussen, met tong. Ondertussen mocht ik haar lichaam verkennen met mijn handen waardoor ik snel in vuur en vlam stond. Haar hoofd ging snel richting mijn jongeheer die ze voortreffelijk liefkoosde.
Ze ging diep maar vergat de ballen wat. Helaas.

Terwijl zijn mijn knuppel wellustig behandelde speelde ik met haar clit, waar ze enorm gevoelig opreageerde en het kwam zeer natuurlijk over. Ze ging op het bed liggen met haar benen op en dan was het mijn beurt om haar een orale wederdienst te bewijzen. Ze gaf aan dat ik haar niet mocht vingeren maar ze werd zo snel zo geil dat ze me minuutje later gewoon liet doen. Met een hand op de mond (ze kreunt zo lekker) om haar buur niet te storen kwam ze zo een eerste maal en 10min later ook een tweede maal klaar. Het bed was goed doorweekt.

Nadat ze enkele minuten later bekomen was ging de jas erover en mocht mijn paal haar binnentreden zonder glijmiddel. Gelukkig!

Deze meid houdt van het stevigere werk. een hand rond de keel en de andere knijpende in een tepel maakte haar nog geiler. Tijdens het wisselen van missio naar doggy ging ze gewillig liggen op haar borst, kontje omhoog en gaf ze me haar handen met de onuitgesproken boodschap : klem me vast.

2minuutjes later werd dat jasje helemaal vol geschilderd.

Na een 10tal minuten van een ondermaatse massage, wat gepraat en gezoen waren we klaar voor een 2e ronde. Zij had duidelijk nog steeds evenveel zin, of meer want ze ging weer stevig tekeer met zowel het tongzoenen als pijpen.

éen van mijn beste ervaringen in de laatste maanden!

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan