Recensie Eva, Noordwijk (vh Harderwijk) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

watisdeze

Newbie
2
04/04/25
2
1
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
  3. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6930894-eva
Totale kosten (in euro)
150
Eva... Wat een schatje. Superstrak lijfje, prachtig mooie kont en petit tietjes, mooi lang zwart haar en een vrolijke, no-nonsense inborst.

Ontvangst was prettig: communicatie (Engels, niet perfect maar goed genoeg) verliep goed, kon binnen een uur terecht (ver na middernacht), kreeg duidelijke instructies over waar te moeten zijn (op een vakantiepark, details irrelevant want ze verplaatst). Propere slaapkamer en omgeving, en hilariteit om de boxsprings die door het seksgeweld meerdere malen uiteen gedreven werden, waardoor we er tussenin vielen. Als je daar ipv geïrriteerd raakt hartelijk om kunt lachen (zoals zij ook), ben je bij haar aan het goede adres.

Ze is proper (en alles veilig, met condoom), luistert naar je wensen en acteert daar direct op, maar toont ook initiatief, let ook echt op wat jij wil of verlangt. Na afloop samen douchen was nieuw voor haar, maar toen ik het voorstelde geen enkel probleem. Een geboekt uur werd zodoende anderhalf uur. Geen probleem.

Heb niet het idee dat ze langer dan een jaar in NL/Europa is, of dit werk doet. Daar is ze te slim voor. Dus grijp je kans. Een schatje is het, maar wel een heel geil schatje.

(Jaja, eerste recensie/bericht hier, en nee, ik "ben niet Eva", maar het is mijn eerste bericht omdat ze mijn eerste "wandeling" was. Had het niet beter kunnen treffen.)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan