- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op gezicht
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/haal-jij-me-op-voor-autobuitendate_7643107
- Totale kosten (in euro)
- 70
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Ze is aardig maar erg warrig en wat een bende in huis daar niet normaal.
Ze ontving Topless in een pyjama/trainingsbroek ging snel weer op bed liggen (kwam erg passief over, en dat klopte uiteindelijk ook). Even over de afspraken gehad en de betaling.
Ze begon voorzichtig met pijpen (z.c) maar kreeg hem met moeite stijf, nog even tussen haar dikke hang tieten (die waren wel erg lekker) geneukt en me daarna laten rimmen.
Heb me zelf maar een beetje geholpen anders werd het niks. Toen ik haar verzocht op de bedrand te gaan liggen met haar hoofd ben ik over haar heen gaan staan en heeft ze mijn ballen en arie gelikt zodat ik lekker met haar tieten kon spelen tijdens het rukken, Ik mocht komen waar ik zou dus snel een stap naar achteren en over haar gezicht heen gekwakt.
Of ik een handdoek wou ? daar ligt er nog wel een (een gebruikte ergens op de grond) ik zag een een keukenrol en heb die maar snel gepakt en de snel de kleren weer aangedaan en weer naar buiten.
Ik had het idee dat ik de volgende klant alweer tegen kwam op weg naar beneden
Had eind gereden en dacht toe maar, maar had beter niet kunnen doen.
Voor mij nooit meer ze ontvangt in Emmen in een 1 persoons appartementje
Ze ontving Topless in een pyjama/trainingsbroek ging snel weer op bed liggen (kwam erg passief over, en dat klopte uiteindelijk ook). Even over de afspraken gehad en de betaling.
Ze begon voorzichtig met pijpen (z.c) maar kreeg hem met moeite stijf, nog even tussen haar dikke hang tieten (die waren wel erg lekker) geneukt en me daarna laten rimmen.
Heb me zelf maar een beetje geholpen anders werd het niks. Toen ik haar verzocht op de bedrand te gaan liggen met haar hoofd ben ik over haar heen gaan staan en heeft ze mijn ballen en arie gelikt zodat ik lekker met haar tieten kon spelen tijdens het rukken, Ik mocht komen waar ik zou dus snel een stap naar achteren en over haar gezicht heen gekwakt.
Of ik een handdoek wou ? daar ligt er nog wel een (een gebruikte ergens op de grond) ik zag een een keukenrol en heb die maar snel gepakt en de snel de kleren weer aangedaan en weer naar buiten.
Ik had het idee dat ik de volgende klant alweer tegen kwam op weg naar beneden
Had eind gereden en dacht toe maar, maar had beter niet kunnen doen.
Voor mij nooit meer ze ontvangt in Emmen in een 1 persoons appartementje
Laatst bewerkt door een moderator: