Een week geleden ook op bezoek geweest en damn, wat een plaatje weer. Twijfelde sterk tussen een herhaalbezoek aan Kate of een eerste ontmoeting met Eva, en de keus wordt er in de toekomst niet makkelijker op. Ik ben zelf een echte billenman en was een beetje bang dat Eva op dat vlak wat teleur zou stellen gezien haar slanke figuur, maar het tegendeel bleek waar. Ze is gezegend met een uniek slank figuur met prachtige, stevige borsten en minimaal even fraaie, ronde billen. Een ongekend genot om naar te kijken tijdens doggy - met helaas een vrij snel hoogtepunt als gevolg!
Verder geen zin in het schrijven van een uitgebreide recensie, dus even puntsgewijs:
- communicatie vooraf vlot en duidelijk, volgens mij dezelfde booker als Kate
- vingeren staat niet op de lijst met opties, voor wie dat wenst
- net appartement, wel forse parkeertarieven in de buurt..prima douche
- vrolijke, gekke meid..deed me qua gedrag een beetje aan Anita denken. Bijten, plotseling een tong in je oor, knijpen, dat werk. Ik denk dat je er een behoorlijk wild uurtje mee kunt hebben, als het je ding is.
- tz non-stop, pijpkunsten fenomenaal.
- beffen mocht opeens niet, terwijl dat vooraf wel was afgesproken. Daarom 4*. Ik hou wel van 69, strafpuntje dus. Werd wel vanuit haar eigen initiatief opgelost met een gratis extraatje.
Prachtige meid, lekker gek, spreekt goed genoeg Engels. Ik zou er nog een keer heen gaan. Ze is er nog iets van een week geloof ik.