Recensie Eva/Alisa/Nika, Eindhoven (vh Utrecht, Zaltbommel) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Zoran

Wandelaar
35
10/05/23
11
4
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5479701-alisa
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik had Nika bezocht in Zaltbommel, enkele weken geleden. Tis de dame van de foto, maar in het echt is er geen filter. Ruimte was normaal. Er is douche gelegenheid.
Had afgesproken intiem met tz, pzc en cif.
Het was en koude ontvangst. Kleding ging meteen uit. Ik had wat spanning op willen bouwen. Dat mag niet. Meteen aan de slag. Nou, goed dan. Pzc deed ze goed. Russisch was geweldig tussen die zachte grote 'oren'. Van zoenen was er geen sprake, laat staan tz. Op het moment supreme mag ik niet op haar gezicht komen. Afknapper.
Het voelde als afwerksex. Geen herhalinsgevaar.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9762803-nika#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben ook bij haar geweest voor die geweldige tieten. Ik wilde even een vluggertje tussendoor dus ik ben maar kort binnen geweest, 20 min, maar dat was eigen keuze.
Voor de rest was er een prima klik, maar niets bijzonders.
Herhalingsgevaar alleen als ik toevallig weer in de buurt ben.
 
Goedemiddag,

Zojuist bij Eva geweest. Zag er veel belovend uit op de foto dus ik ben er maar naar toe gegaan. Meestal heb ik slechte ervaringen met oost blok meiden (op een paar na) gezien ze toch minder warm overkomen en er vaak geen connectie is. Maar ondanks mijn voor oordelen toch nog maar een uitzondering gemaakt.

Afspraak maken ging snel en gemakkelijk, pzc zonder sex verder. Prijs €130 (aan de dure kant maar als het goed is dan betaal ik er wel voor).

De deur ging open en ik kreeg meteen het gevoel om weg te gaan. De zelfde vrouw vd foto's maar 10 jaar ouder. Kil en zakelijk. Ik kon gaan douchen na de betaling (140eu, vroeg om een tientje terug maar dit werd moeilijk ontvangen door haar, ze heeft zelf geen contact met de klant via WA dus ze begon meteen vrij agressief te vragen wat ik dan wilde). Na het douchen op bed gaan liggen, ze begon eraan, 1 stand, trekken en zuigen als een gek, monotoon als de pest. Na 5 minuten (of 1 nummer op haar telefoon van ABBA) wou ze condoom erop doen om sex te hebben. Ik zei: only bj, no sex. Dit pakte ze slecht op en begon weer door te gaan waar ze mee bezig was. Na 1 minuut zei ze: COME op een licht geïrriteerde manier. Ze begon te trekken en ik zei: suck it, want van trekken duurt het nog maar langer. Ze ging 1 minuut verder en keek me toen aan en zei: JUST COME ALREADY op een agressievere manier. Ik zei dat dat haar taak is en wou eigenlijk m'n spullen pakken gezien dit niet bevorderlijk werkte op mn erectie. Toch ging ze nog verder en kwam ik. Snel men kleren aan en wegwezen. Ze had twee nummers aangezet dus ben er niet langer dan 15 minuten geweest inclusief douchen en had voor een half uur betaald plus extra service.

Conclusie: NIET DOEN. Mevrouw is arrogant, te lang in het vak, uitgezakte hang tieten en de foto's zijn duidelijk van minimaal 10 jaar terug voordat ze kinderen had. Bar en bar slechte ervaring dus bij deze houd ik het bij de Braziliaanse toppers en enkele toppers uit Albanië/Roemenië op het BLP
 
Dit is voorheen Nika, Alisa...
Recenties van haar vorig account:

 
Terug
Bovenaan Onderaan