Recensie Eva 2PG3K1 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Badm1

Newbie
3
07/01/23
2
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50+gratis bonus vanwege topbeleving
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een heerlijke slanke gewillige jongedame is het (voor mij).

Was haar eerste dag - ook in de business, maar misschien richting beste sessie ooit hoor. Zo liefdevol als Romina die al lang weg is en ik miste.

Geeft aan geen extra's.

Een latina.
Rustig aan de pijp geweest, lekker, sexy en van goede duur en toen is ze plaats gaan nemen en begon te rijden.
Gfe-achtig rustig, teder en tijd bestond even niet. In een intens moment toch 1x de tepel gehapt (dat ik normaal 'buiten' niet doe). Ze keek me intens aan en daagde me wat uit.

Dit was allemaal voor mij voldoende om zeer tevreden te zijn over de sessie en bijna voor een 2e te gaan. Dat bewaar ik toch liever voor een andere keer dan eventueel geklungel om weer op gang te komen.

Herhalingsgevaar is er niet want het is een feit dat een herhaling zowat noodzakelijk is.

Er waren trouwens zeer veel jagers die deze prooi op het vizier hadden. Ik ben gewoon lekker assertief ervoor gegaan toen ik een kans zag :-D

Tot zover
 
Was gisteren (zondag) bij deze dame op G3K1, zei inderdaad dat ze Eva heet, dat het pas haar vierde dag was en dat ze uit de Dominicaanse Republiek komt. Heel vriendelijke dame, beetje verlegen lijkt wel. Heel schoon - eerst handen wassen, poetsen met zo'n vochtig doekje, mocht wel aan haar borstje sabbelen maar niet aan haar kutje zitten. Heerlijke pijpbeurt (pmc), kwam bijna klaar. Daarna gevraagd of ze on-top wilde komen, deed ze gewillig en diep - ze kreunde er lekker bij maar doordat ze niet veel bewoog, door het condoom en een flinke klodder glijmiddel ging bij mij de fut er een beetje uit helaas. Kan gebeuren, zei ze. Ze wist wel raad: condoom eraf, stukje keukenpapier klaarleggen, ze ging op haar knieën met haar heerlijke kontje en kale kutje voor mijn gezicht zitten - wat een heerlijk geil uitzicht. Ik maakte het met de hand af, was snel klaar. Precies op tijd, want ze had de wekker gezet op haar telefoon. Ze lijkt me nog niet heel ervaren in dit beroep maar dat maakt het ook heel charmant - ik ben benieuwd hoe deze dame zich gaat ontwikkelen. Ze is heel lief en lekker maar met de handrem er een beetje op. Zou fijn zijn als ze wat wilder tekeergaat. Kan ook aan mij liggen natuurlijk, heb nog weinig ervaring met DVP's. Na mijn vertrek kon ze gelijk weer verder met een volgende klant.

Toen ze on-top zat hield ze een handje bij haar kutje/mijn lul, dat lees ik soms ook in recensies. Waarom doen DVP's dat - om het condoom vast te houden of zo?
 
Laatst bewerkt:
Muchien om niet zo diep te gaan.
Sommige doen het in doggy ook een hand er tussen houden niet te diep/condoom controleren.?
Er zijn er ook die hun hand er tussen houden als ze op hun rug liggen met de benen weid.
Vaak is dat voor mij de eerste x en de laatste x als ze zeggen dat het pijn doet als ie zo diep gaat begrijp ik dat maar dan kom ik er ook niet meer!
Ook eens mee gemaakt dat ze mijn pik vast hield dat is pas vervelend!
 
Terug
Bovenaan Onderaan