Eurodolls - Sexpoppen in Nederland

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mi Amor Por Favor

Vaste klant
131
18/03/24
171
2
Er bestaat al een algemene topic over sexdolls, dit zou er verloren in geraken. Voor elke dvp openen we ook apart een topic.

Lijkt me dat we voor een grote verkoper van sexdolls in ons eigen land ook een aparte topic mogen openen.
Eurodolls: https://www.eurodolls.eu/

Ik ben onlangs op een zeer vriendelijke manier voortgeholpen door de mensen van dit bedrijf.
Je kan bellen, mailen, chatten of zelfs ter plaatse een bakje koffie gaan drinken en de dolls daar gewoon gaan bekijken, aanrader!

Momenteel zijn Zelex poppen hun parade love dolls. Ik laat hier wat foto's zien. Er zijn verschillende modellen. Ik twijfelde tussen 3 modellen.
De 164cm (normale borsten), de 160cm (grote borsten) en de 166cm (extra grote borsten).

Uiteindelijk heb ik een keuze gemaakt en gekozen voor de 160cm model. Voor de volledigheid toon ik hier alle drie de foto's.
Met glijmiddel op waterbasis neukt het ding naar wens. Hoe langer je bezig bent, hoe meer die vagina (vast in het lichaam) warmer wordt. Hoe dieper je haar neukt, des te meer gevoel je krijgt. Die vagina zuigt als het ware je penis in haar lichaam. Klaarkomen is zeer intens. Het hoofdje is ook erg mooi en heeft tanden. Je kan die eruit halen ook. Ze heeft ook een tong.

Dit is de 164cm model:

IMG_0393.jpeg

IMG_0392.jpeg

Dit is de 160cm model, die heb ik gekozen:

IMG-20240908-WA0005.jpg

IMG-20240908-WA0006.jpg

Dit is de 166cm model met extra grote borsten:

IMG_0403.jpeg

IMG_0404.jpeg

Hier nog hoofdjes die erbij passen: als je ze koopt krijg je er ook haren naar keuze bij.

Ik koos voor dit hoofdje, is hoofdje die op hun site Patricia noemt, met een pruik op is ze wel mooi in eigen huis.

IMG-20240908-WA0009.jpg

IMG-20240908-WA0007.jpg

Dit is een andere hoofdje, je kan foto's van hoofdjes opvragen via chat of mail.

IMG_0400.jpeg

Als laatste nog een hoofdje:

IMG_0395.jpeg

Terug
Bovenaan Onderaan