Peterisheter
Newbie
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Spaans
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/6012932-esther#overview
- Totale kosten (in euro)
- 165
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Vandaag bij Esther geweest voor een uurtje. Ze ontvangt bij Lady Butterfly. Toen ik binnen kwam werd ik meegenomen naar de wachtkamer en liet ze de prijslijst zien. €160 voor uurtje met intiem. Nadat ik had betaald, kwam een andere dame en zei dat ik nog €5,- moet betalen voor entree. Ik wees haar erop dat er €160 staat op de prijslijst waarop zij aangaf dat dit op de website staat en op een A4tje in de wachtkamer. Vreemd, zet dit dan gewoon bij de prijs op of geef het bij de deur aan. Vervolgens ben ik met Esther naar de kamer gegaan. Bij Lady Butterfly moet je altijd een timer aanzetten, want ze proberen je al ver voor de tijd eruit te werken en dat was ook nu weer het geval. Esther begon met een rugmassage van 20min, toen mocht ik mij omdraaien en ging ze mijn pik een beetje strelen. Na 5 minuten zegt ze dat de tijd bijna op is, dus ik geef aan dat we nog bijna 25 minuten hebben en vroeg haar om een condoom. Dat kon ze ineens niet verstaan, waarop ik zelf maar een condoom pakte en om deed. Ze keek mij afwachtend en vragend aan alsof ze niet meer wist wat er van haar werd verwacht, waarop ik mijn pik maar in haar mond schoof. Ze heeft er welgeteld een minuut aan gezogen, maar dat was helemaal niks. Ze biedt verschillende opties aan, maar het leek wel alsof ze de advertentie niet zelf had gemaakt want er kwam helemaal niks vanuit haar kant. Zelfs zoenen was lastig. Maar als je wel geld ontvangt voor intiem, dan moet je het ook aanbieden, dus ik heb het heft maar zelf in handen genomen en haar in doggy positie neergezet en volgespoten. Geen herhaling.