Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bijna maandelijks kom ik al ruim 1 jaar bij Esther & Friends. Sorry dat ik plekken inneem in de agenda waardoor anderen er moeilijker tussen komen 😊

Dit moet ik wel even kwijt: professioneel is toch echt beroepsmatig. Als je 1 tot 2x per maand een dag feestjes geeft ben je dan beroepsmatig bezig? Lijkt mij niet. Geen enkele dame spreekt af buiten Esther & Friends. Er zijn dagen dat Esther wel alles regelt, maar er zelf niet bij is of maar een korte tijd.

Alle dames hebben een ander beroep/studie naast het 100% als amateur met deze feestjes bezig te zijn.

Omdat ik begrepen heb dat recensies schrijven het doel hier is, zal ik dat doen :cool:

Inmiddels bijna alle dames mee mogen maken. De positieve recensies die ik las daar kan ik mij geheel in vinden. Allemaal dames waar het plezier en passie vanaf spat. Geloof mij maar, betere en mooiere dames ga je niet vinden.

Meest recente bezoek was de combinatie Tessa en Sarah:

Reserveren en communiceren gaat zoals altijd top! Nette en makkelijk te bereiken locatie in Arnhem. Een van de dames stond mij bij de deur al op de te wachten. De dames waren weer heerlijk sexy gekleed. Tessa is echt een lief popje die je zo mee naar huis zou willen nemen. Super mooi lijf en gezicht. Sarah met haar mooie lach is wat steviger en heeft heerlijk borsten.

Al snel gingen de kleren uit. Geen onwennigheid, ze ontvangen wel vaker samen en spelen ook geil met elkaar.

Heerlijk actief pikgericht uurtje gehad. Daarna opfrissen in de bad/douche en na een paar dikke zoenen (na 1 vol uur) de deur weer uit. Nog lang kunnen nagenieten van deze toppertjes.

Deze week ontvang ik de nieuwe email met feestjes in maart. Elsa staat dan ook in de planning hoor ik, daar wil ik zeker weer bij zijn. Een mooie slanke en super geile dame.

Terug
Bovenaan Onderaan