Marcel-massage
Newbie
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 160
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ik ging al enige tijd naar normale massage salons om mijn spieren los te maken. Daar gebeurde nooit iets "extra's". Sinds Corona nergens meer geweest. Ergens werd mijn interesse gewekt in een massage waarbij er iets meer mogelijk is. Opzoek gegaan naar salons in de buurt, kwam ik Temptation tegen in Deventer. Op basis van een goede recentie op hun website en het leuke verhaal bij Esmee, op voorhand voor haar gekozen.
Op zaterdag 15 juli was het zover. Mijn eerste bezoek aan Temptation en aan Esmee. De salon is binnen heel mooi, netjes en schoon. Woorden alleen kunnen niet beschrijven wat voor bijzondere ervaring dat was. Je moet het ervaren. Esmee is een vrolijke, aantrekkelijke en lieve vrouw die oprecht interesse in je heeft. Ze luisterd naar je wensen en laat ze uitkomen. Het waren haar woorden, maar die 1000% inzet maakt ze meer dan waar.
Helaas zie ik dat ze momenteel van de site is verdwenen. Ik hoop dat ze nog terug zal keren. Het is dubbel en dwars de tijd en het geld waard.
Op zaterdag 15 juli was het zover. Mijn eerste bezoek aan Temptation en aan Esmee. De salon is binnen heel mooi, netjes en schoon. Woorden alleen kunnen niet beschrijven wat voor bijzondere ervaring dat was. Je moet het ervaren. Esmee is een vrolijke, aantrekkelijke en lieve vrouw die oprecht interesse in je heeft. Ze luisterd naar je wensen en laat ze uitkomen. Het waren haar woorden, maar die 1000% inzet maakt ze meer dan waar.
Helaas zie ik dat ze momenteel van de site is verdwenen. Ik hoop dat ze nog terug zal keren. Het is dubbel en dwars de tijd en het geld waard.