Ik had Esmée al een tijdje in het vizier, maar haar werktijden (ze werkt doorgaans tot 15u) komen mij normaal gesproken heel slecht uit. Ik was dus heel blij dat we gisteren overlap in onze agenda's hadden, zodat ik haar eindelijk met een bezoekje kon verblijden. En als ik vandaag naar het nieuws kijk, lijk ik daar verdraaid veel geluk mee te hebben gehad – ik zou voorlopig wel eens haar laatste klant geweest kunnen zijn.
De dames bij HoD en La Cloche komen in mijn ervaring zelden tot nooit overeen met de voorstelling die ik van ze maak op basis van de glamourfoto's (waarop geen gezichten te zien zijn). Zo ook Esmée niet (wel qua figuur, maar niet qua gezicht), maar dat hoeft gelukkig niet altijd slecht nieuws te betekenen. In haar geval was ik zeer aangenaam verrast. Esmée is een erg aantrekkelijke jongedame, met een mooi figuur (ik zou zeggen 'normaal' – bij 'slank' stel ik me toch net iets anders voor), lekkere billen, en een prachtig paar grote, zachte borsten. Bovendien is ze heel lief, heeft ze een vlotte babbel, en kun je ook goed met haar lachen. Ik heb me geen moment ongemakkelijk gevoeld. Wat wil een man nog meer? Leeftijden inschatten ben ik niet goed in, maar ze is zeker niet eind 20 zoals in de eerste recensie wordt vermeld. Volgens de website is ze 34 – ik heb het niet nagevraagd, maar dat kan volgens mij best kloppen. Ook rookt ze wel degelijk (ook dat staat gewoon op de site vermeld), maar daar merk je helemaal niets van – ze heeft een frisse adem, en haar algehele hygiëne is gewoon piekfijn in orde.
Met Esmée is het heerlijk knuffelen, en ze zoent ook heel lekker. Wel draagt ze net als ik een bril, maar anders dan ik zet zij die tijdens de seks niet af. Anders ziet ze namelijk geen steek. Dat maakt het allemaal wel net iets ongemakkelijker af en toe, omdat je met bril op niet heel comfortabel op je zij kunt liggen met je hoofd op het kussen. Aan de andere kant ziet ze er met die bril wel ongelooflijk sexy uit. Verder kunnen andere vrouwen nog wat leren van haar pijpkunsten, en ook het intieme gedeelte was heel fijn, vooral met haar bovenop. Ik heb haar prachtige poesje ook nog langdurig gelikt, waar ze zichtbaar, hoorbaar, en voelbaar van genoot. Dat beeld staat in m'n geheugen gegrift.
Esmée helpt je trouwens wel met het wasje vooraf (altijd leuk), maar maakt daar jammer genoeg niet echt voorspel van. Het is van heel korte duur, en bovendien heeft zij op dat moment al haar kleren nog aan, zodat je niet alvast een beetje aan elkaar kunt friemelen. Nu ben ik besneden, dus er valt überhaupt weinig te wassen, maar dat aspect had van mij wel iets uitgebreider gemogen. Het wasmomentje is in mijn ogen een mooie gelegenheid om elkaar alvast een beetje op te geilen. Nu voelde het iets te plichtmatig. (Ze laat je haar vervolgens wel uitkleden – dat is wél leuk, maar ik doe het liever in de andere volgorde.)
Klaarkomen lukte me bij Esmée overigens niet, maar hetzelfde geldt voor m'n vaste dame. Gek genoeg lijk ik daar meer moeite mee te hebben naarmate ik me meer op m'n gemak voel, dus dat moet ze dan maar als een compliment beschouwen. Gelukkig maakte ze daar geen punt van en trok ze zich dat ook niet persoonlijk aan. Aangezien ik het bereiken van een hoogtepunt totaal niet belangrijk vind, is het uitblijven daarvan voor mij absoluut geen reden om haar niet een tweede keer te bezoeken. Ik ben zeer voldaan vertrokken.
Al met al een zeer geslaagde afspraak, die wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar is. Het liefst zou ik 4,5 ster als algemene beoordeling geven, omdat vijf sterren voor mij suggereert dat er geen ruimte voor verbetering is, maar een beoordeling van vier sterren zou dit schatje geen recht doen.
(De kosten zijn exclusief extra's.)