SirJohnDoe
Newbie
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.privebelladonna.com/dame-6
- Totale kosten (in euro)
- 140
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Esmée, een Vlaamse Nederlandstalige dame actief momenteel te Ardooie. Op Redlights afwisselende advertenties te zien waaruit blijkt dat ze ook privé ontvangt op dagen dat ze niet in Ardooie is.
Enkele bullet points:
- De foto's op haar Redlights profiel zijn inderdaad haar maar geven een andere indruk. In praktijk is ze gezetter.
- Ik begrijp volgende comments:
- Hygiëne volledig in orde, niets op aan te merken.
- Ze doet wat je vraagt maar voelde als automatische piloot (bandwerk).
- Voor mij geen herhalingsgevaar. Bezoek haar gerust als ze je type is. Zelf zou ik aanraden de Bella Donna website eens verder te bekijken.
Groeten.
Enkele bullet points:
- De foto's op haar Redlights profiel zijn inderdaad haar maar geven een andere indruk. In praktijk is ze gezetter.
Esmee (47 jaar)
Het profiel van Esmee (47 jaar) op Redlights. Bel voor een afspraakje naar +32470551012.
www.redlights.be
- Ik begrijp volgende comments:
Algemeen - Oost- en West-Vlaanderen Algemeen
Iemand ervaring met laportebleue in Wevelgem? Blijkbaar veel keuze en zachte prijzen.
www.girlsreview.nl
Maar beladonna natuurlijk een tophuis ! Vaste klant en maar 1 x slecht gevaren steeds goeie meisjes jammer genoeg esmee niet
Algemeen - Oost- en West-Vlaanderen Algemeen
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sara-new-31.html iemandal langs geweest
www.girlsreview.nl
dame op de foto's, is mssn wel wat kilo'tjes bijgekomen, je komt er op je gemak, pzc deed ze ook direct zonder het te vragen, enkel haar gezicht was voor mij een minpuntje
- Hygiëne volledig in orde, niets op aan te merken.
- Ze doet wat je vraagt maar voelde als automatische piloot (bandwerk).
- Voor mij geen herhalingsgevaar. Bezoek haar gerust als ze je type is. Zelf zou ik aanraden de Bella Donna website eens verder te bekijken.
Groeten.