Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ik ben in dit privéhuis al zo'n 8 jaar klant, en kwam hier een 50 of 60 keer.

Ik heb nog nooit een afspraak in dit huis gemaakt via sms, altijd via mail , de eerste keer maakte ik toen wel een afspraak de dag ervoor en toen moest ik ook een uur wachten en ging een wandeling maken en kwam een uur later terug en had ik mijn ontmoeting een uur later.

Dat vond ik ook geen leuke binnenkomer.

Daarna heb ik altijd de dag zelf een afspraak gemaakt via mail en soms moet je eens een kwart uur en in het slechtste geval een half uur wachten, een keertje een uur.

Ik denk dat velen die hier op dat vlak slechte ervaringen hebben meestal dagen op voorhand boeken en dat er dan wat fout loopt!

Bij Relaxdreams zijn er ook veel minder dames en loopt hun afspraken daardoor mss wel vlotter.

Zowel bij Sofie top dates gehad net als bij Relaxdreams en ook slechte ervaringen gehad zowel bij Sofie net als bij Relaxdreams.

Relaxdreams heeft voor mij het voordeel dat ge niet het stad in moet en ge kunt parkeren voor de deur.

Ge verliest minder tijd en ge hoeft geen parkeermeter in de gaten te houden.

Het is ook een stuk dichter voor mij.

Het zal overal wel iets zijn en als ge jaren wandelt ga je topervaringen hebben en teleurstellingen maar die teleurstellingen mogen niet keer op keer herhalen want dan blijf je weg.

Zo ben ik eens anderhalf jaar weg gebleven bij Emmanuela's Angels door de meerdere teleurstellingen en kwam ik toch weer eens terug na een goeie ervaring.

Terug
Bovenaan Onderaan