Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voor de tweede maal op korte tijd een zeer negatieve ervaring met dit huis.

Tussen het werk en de vergaderingen door maak je je 's middags één uur vrij om te daten.

Je belt om 11 uur met de bordeelhoudster, voor een afspraak met één van de dames. Afspraak om half twee.

Je vraagt expliciet aan de telefoon om de afspraak stipt vast te leggen.

"Geen probleem, hoor meneer! U mag er zeker van zijn, ze zal klaar zitten in de kamer."

Je stapt binnen om half twee.

"Goeiedag meneer. U had gebeld om te reserveren ? Zet U maar. Nog een half uurtje wachten, ze is druk bezig."

Ik vraag wat het probleem is, ik had stipt om half twee geboekt.

"Oh, er waren ineens vijf afspraken voor haar."

Dat was de tweede keer. De eerste keer had ik wel een half uur gewacht, maar dat half uur wordt dan een vol uur. Ondertussen zit je daar in een geïmproviseerde 'living' tussen de beschikbare vrouwen en andere wachtende klanten. Zeer onbehaaglijke sfeer en totaal indiscreet.

De bordeelhoudster zit daar aan haar bureautje, met twee gsm's en vijf internet-dating-pagina's. Als een volleerd CEO, bedrijfsmanager.

Maar uiteindelijk is het in dit huis één ware chaos. Ze krijgt niets geregeld, en lokt maar klanten binnen, zodat die hun portefeuille kunnen leegschudden.

Als je niet wil wachten laat ze de meisjes op schaamteloze wijze defileren, al was het de miss-aardbei-verkiezing. Meisjes die door iedereen genegeerd zijn, er maar wat op overschot bijzitten, en waar je ook niet voor gekomen bent.

Als je wel wacht komt je date na een uur aangehold; heeft er dan al vijf klanten opzitten op korte tijd, en heeft er al lang geen zin meer in.

Hoe zou je zelf zijn?

Kortom dit huis getuigt van alles behalve kwaliteit.

Wie er nog aan dacht hier heen te wandelen, is gewaarschuwd.

Terug
Bovenaan Onderaan