In het verleden bezocht ik deze club regelmatig. Ik zat toen voor myn werk op een prima afstand van deze club. Club is erg discreet gelegen. Welness aanbod (sauna, bubbelbad, zwembad) was toen goed. Kamers waren luxe, ruim en voorzien van een douche. Ze hadden toen zelfs een "kamer" boven het zwembad. Als je dan in het zwembad aan het relaxen was kon je gewoon horen als er iemand goed geneukt werd in de ruimte. Was niet myn favoriete kamer. Hou toch meer van discretie tydens de daad.
Aanbod dames was vry divers. Nadeel was dat je op de site nooit kon zien wie er werkte en/of een beschryving. Je moest voor die info bellen en de gastvrouw stond je dan netjes te woord. Of gewoon langsgaan.
Het is allemaal aan de pryzige kant. Aan de facliteiten ligt het niet. Dat is echt dik in orde. Betreft een dame moet je gewoon geluk hebben dat je de juiste eruit pakt dat je ook daar waar voor je geld krygt. Wat ik op een gegeven moment wel merkte als ik dan een dame voor het eerst had uitgekozen dat ze het wel wgezellig zou vinden om eerst lekker aan het zwembad te gaan liggen (lees tyd makkelyk volmaken). Je