Ervaring met suikerrelaties/dates delen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

enjoy72

Vaste klant
112
09/08/21
15.260
3
Ik heb de afgelopen jaren qua sex/intimiteit het ook vaak gezocht en gevonden in suikerrelaties en suikerdates. Voornamelijk omdat ik toch wat meer zoek dan een puur oppervlakkig contact en deze manier van contact zoeken ook wel spannend vind. Ik ben benieuwd wie dit ook doet en het lijkt me leuk om ervaringen en suggesties uit te wisselen. Dat kan via dit topic of persoonlijk bericht (pm).

Laatst bewerkt:
Ik heb de afgelopen jaren qua sex/intimiteit het ook vaak gezocht en gevonden in suikerrelaties en suikerdates. Voornamelijk omdat ik toch wat meer zoek dan een puur oppervlakkig contact en deze manier van contact zoeken ook wel spannend vind. Ik ben benieuwd wie dit ook doet en het lijkt me leuk om ervaringen en suggesties uit te wisselen. Dat kan via dit topic of persoonlijk bericht (pm).
Ik ben een beetje blond ,wat word hier mee bedoeld ? Sorry voor de vraag

In de meeste gevallen, ben je / zijn wij een wandelende pin automaat.
Vooral vooraf duidelijk grenzen stellen. Maar dat risico is er natuurlijk bij sommige vrouwen.
Ik ben een beetje blond ,wat word hier mee bedoeld ? Sorry voor de vraag
Er zijn sites zoals suikerarrangement waar dames/meiden afspraken zoeken met suikerooms tegen vergoeding/ondersteuning. Er is niet vanzelfsprekend sprake van sex, hoewel dat wel vaak het geval is. En het is ook niet altijd alleen intimiteit maar ook dates waarin je samen andere dingen onderneemt zoals uit eten gaan, welness etc... Net wat je van tevoren overeen komt. Ik heb er in het verleden erg goede ervaringen mee gehad. Het is ondertussen wel wat lastiger geworden. Ik heb vandaag een top date gehad die ik niet heel vaak bij dvp heb gehad in mijn 30 jaar van wandelen. Wederzijds genot., geen uurtje factuurtje gevoel, ,de dame genoot er zelf ook enorm van

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan