- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Vingeren
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Vrijdag
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vanmiddag liep ik langs het raam van Erika en zag haar zitten met haar mobieltje. Zij zag mij lopen, gaf me een glimlach en ik was meteen verkocht. Zo'n jonge prachtige Rumeense vrouw! Zij stond al op mijn to do lijst. Afgesproken € 70,- inclusief beffen. Binnen was geen airco, wel een ventilator, gelukkig was het weer vandaag niet zo warm. Nadat alle kleren uit zijn, begonnen we met staande verkenning van het lichaam. Mooie zongebruinde huid en je mag overal aankomen, strelen en zoenen. De borsten zijn echt, C-cup, lekker zacht en heerlijk om te likken en te zuigen. Beffen, rimmen en vingeren vond zij lekker, ik begon voorzichtig maar het werd steeds krachtiger en zij trok haar benen steeds verder uit elkaar zodat je beter en lekkerder kan beffen. Zij werd echt nat. Pijpen doet zij heel goed, ik heb op tijd gestopt zodat ik haar nog kan neuken. Zij heeft een lekkere lichaam om te neuken, missio ben ik klaar gekomen. Gezellige after talk over koetjes en kalfjes. Over een week gaat zij op vakantie voor 2 weken. Herhalingsgevaar is zeker aanwezig