el niño mimado!
Meubelstuk
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Spaans
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Woensdag
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Vandaag een stevige Dominicaanse dame bezocht in de stenen passage in kamer 14 als ik goed heb opgelet. Ze stelde zich voor als Erika. De dame heeft een lekkere stevige kont en lekkere naturel tietjes. Ik vroeg om een lekkere GFE behandeling, lekker knuffelen. Wat ik wel een beetje jammer vond, is dat ze haar stockings niet uit wilde doen, hooguit een beetje naar beneden schuiven. Ook haar corset-setje dat ze aanhad wilde ze niet uitdoen. Dat was een beetje 'complicado'. Ik had het idee dat ze haar buik wilde bedekken. Ze vind zichzelf een beetje te dik zei ze. Maar ik hou wel van een beetje stevige dame. Ze zag er verder erg goed uit. Had heerlijke zachte lippen, mooi krullend donker haar en mooie ogen. Dat van die kleding die aanbleef dacht ik al: dit wordt moeilijk klaarkomen voor mij. Ook al omdat ik een half uurtje daarvoor in de Geleen al tot een grommend orgasme was gekomen. Dus echte sex is het er niet van gekomen. Uiteindelijk heb ik mezelf afgetrokken terwijl ik haar zoende en haar heerlijke borsten kon likken en zuigen. Leuke en mooie meid, we hebben veel gepraat en ook nog samen op haar muziek gedanst. Maar een herhalingsgevaar zit er voor mij niet in vanwege de kleding die niet helemaal uit gaat. Jammer.