Recensie Erika, Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

cookieB

Newbie
8
10/09/23
16
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/erika-first-time-in-belgium.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Was er eventjes tussenuit geweest wegens financiele redenen (we hebben nu eenmaal een dure hobby :LOL:). Maar nu dat het terug beter gaat heb ik besloten om af en toe is terug wat men stoute schoentjes aan te trekken.

Ik ben begonnen met Erika. Volgens haar advertentie was ze niet jong, had ze een sportief lichaam en zag ze er zeker niet slecht uit. Heb vandaag vroeg gestuurd om een afspraak te maken. De gebruikelijke tarieven (allegeluk zijn deze niet gestegen sinds dat ik weg was geweest :p). Het adres bevindt zich in het hart van Antwerpen, op wandelafstand van de Groenplaats. Ingang is niet zo super discreet maar je moet tenminste niet voor de deur wachten beneden, je mag gelijk naar binnen en boven.

De deur ging open en daar stond ze. Leeftijd kan kloppen, foto's kloppen en ze zag er in mijn mening zelfs beter uit dan op de foto's. Het appartement is heel mooi met een nieuw en proper badkamer. Communicatie gebeurde eerst in het Engels, maar ze gaf toe dat haar Engels niet zo goed was. Haar Duits was daarentegen wel vrij goed. Ik ben natuurlijk heel skeptisch met meiden die adverteren dat ze van Litouwen of Letland zijn. 90% van de tijd zijn deze ofwel Oekraïns of gewoon Roemeens. En je mag van geluk spreken als het de eerste optie is want met de tweede optie ga je meestal met een teleurstelling naar huis. Ik ben naar de Baltische landen geweest vroeger dus ik kon nog wat woorden in haar moedertaal vertellen, om haar uit te testen uiteraard, wat ze echt indrukwekkend vond! (talk about making a first impression :sneaky::sneaky:). Ze is dus effectief van Litouwen.

Dan maar naar het intieme gedeelte. Ik heb een douche genomen en we zijn er aan begonnen. We waren al vrij snel op ons gemak met ons eerste gesprek dus wat volgde was een vrij geil uurtje. Ze heeft haar best gedaan om mij gelukkig te maken. Ik ben echt vergeten hoe simpel het soms kan zijn om je goesting te krijgen. Ik heb gisteren het tegenovergestelde meegemaakt (recensie volgt zie 'Kamelia') en heb daar een pak meer moeten betalen voor een pak minder. Ik ging initieel 30 minuten verblijven maar ik heb verlengd tot een uur. Alles wat ik vroeg heeft ze haar best gedaan om te doen en ze gaf telkens een goede inzet. We hebben lang geknuffeld en gezoend op bed (met tongzoenen). Ik ben eerst begonnen met haar te verwennen waar ze duidelijk van genoot. Dan was het aan haar. Ze deed een condoom om en gaf me een pijpbeurt dat meer dan in orde was. Dan zijn we over gegaan naar het intieme gedeelte. Ze doet gewoon haar best om je blij te maken. Meer kan ik echt niet vragen. Na het klaarkomen hebben we nog verder bijgepraat terwijl ze mij een heerlijke massage gaf. Uiteindelijk een douche genomen en ben na meer dan een uur terug mogen vertrekken.

Mij ziet ze zeker terug.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/erika-first-time-in-belgium.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren was het een geslaagde dag! Heb 2 dvp's bezocht (recensie volgt) en had nog wat tijd en geld over. Heb ik besloten om nog eens langs Erika te gaan.

Afspraak maken ging vrij makkelijk en ik mocht vrij snel binnenwippen. Deze keer wel 30 minuten genomen omdat het budget al was opgebruikt.

Man man man, weer een topservice. En tot mijn verbazing pijpte ze deze keer zonder condoom. Ik zei dat ze dat de vorige keer niet deed, maar blijkbaar doet ze dit dus wel. Had het moeten vragen. Wat kan die vrouw zalig pijpen! Ik vrees ervoor dat ze een verslaving kan zijn. Allegeluk wist ze me te vertellen dat ze volgende week al vertrok.
 
Terug
Bovenaan Onderaan