Recensie Erika, Amsterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

error

Vaste klant
144
02/01/22
140
16
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6189502-erika#overview
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Zonder recensie naar een een DVP gaan is spannend maar soms krijg je natuurlijk de deksel op je neus. Zo ook dit geval.

deksel.png

Wat was dit slecht. Dit is persoonlijk de onbetwiste nummer 1 aller beroerdste DVP bezoekjes ooit. Qua gezicht was het prima, ze was mooi opgemaakt. Qua postuur is ze veel voller dan de foto's. Als foto 7 klopt, is de Van Brienenoord brug een tunnel.

Na een prima sociaal praatje (ze wilde niet vertellen waar ze vandaan kwam, wat natuurlijk haar goed recht is) en douchen lag ze klaar op bed.
Ik ging naast haar liggen en ze begon met trekken, nou ja trekken, het leek echt helemaal nergens op. Met een continu verveelde wegkijkende blik een beetje lafjes wrijven. Het pijpen was ook verschrikkelijk (heel snel) Misschien had ze deze techniek een keer op bepaalde internet sites gadegeslagen en aangenomen dat mannen dit heel prettig vinden.
Hierna doggy stijl en missio, de sfeer was inmiddels gedaald naar het niveau begrafenis, dus je begrijpt dat de kleine Jan er ook niet veel meer zin in had.

Dit meisje is totaal ongeschikt voor dit vak, en kan er beter meteen mee stoppen. Ze was duidelijk heel onervaren wat ik geen enkel probleem vind, maar de inzet was ook 0%.
Ik had echt medelijden met haar.
Dus medewandelaars deze dame raad ik niet aan, en herhaling is zoals je misschien zal zal vermoeden uitgesloten.

Greetings,

Error
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan