WHEM Emy, Breda

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Leuke en mooie vrouw met een ontwapenende glimlach. Ze is idd wat voller en minder strak als ze zich "verkoopt" op de foto's, slappe borstjes en best wel een hangbuikje. Voor een half uurtje afgesproken en toen ik vroeg, als we het leuk hebben kan ik dan verlengen? Was ok maar zou dan niet van 100 naar 150 gaan maar 2 losse halve uren af moeten rekenen.....beetje raar imo? Eigenlijk had ik toen al pleite moeten gaan....maar ik had m'n zinnen gezet op haar dus bleef maar..... Wel lekker elkaar opgegeild en al vrij snel ging er een condoom om om te pijpen,....dat deed ze wel goed overigens maar na een paar halen wilde er al gelijk bovenop gaan zitten....haar tegengehouden en wilde haar wat gaan beffen. Nou volgens mij had ze net d'r periode gehad ofzo want alles te dicht bij d'r poesje was een resolutie NO van mevrouw. Vinger erin was ook al een NO....beetje over d'r klitje mocht nog net. Maar wat ik al zei , ze was verder gewoon heel aardig en ze zoende ook heerlijk, dus uiteindelijk super geil liggen tongen en afgemaakt in missionaris.....Geen herhaling voor mij iig en dat vind ik best jammer

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan