Op de bonnefooi naar La Cloche. Voornamelijk omdat ik een prijs had gewonnen. Uiteindelijk is deze vandaag niet ingewisseld, lang verhaal, maar die heb ik dan nog tegoed. Dus ik zal er binnenkort weer zijn
De keuze was op zich wel reuze. Best wat dames kwamen voorstellen en leuk om die gezichten die je geblurd op de site ziet even in je op te nemen. Goed voor referenties in de toekomst. Ik moet zeggen dat ik even een beetje keuzestress had, want het waren allemaal wel leuke dames, maar je moet toch een keuze maken.
Die viel op Sara; een mooie, lieve en sexy verschijning. Al bij de wastafel, waar ze mij begon te wassen, keek ze mij sensueel aan en begon te zoenen. Een leuke start. Vervolgens richting bed waar we eerst heerlijk hebben gezoend en vervolgens veel orale verwennerij; bij beiden.
Toen ging de condoom om en kwam ze op mij zitten en nadat we ook nog even missionaris hebben 'geprobeerd', op de een of ander manier wilde die condoom niet echt blijven zitten, heb ik heerlijk tegen haar aan gelegen en heeft het met haar hand afgemaakt. Het was zowel geil als eigenlijk heel lief. En dat terwijl er nergens GFE aangegeven stond.
Onlangs las ik een topic over het feit dat newbies veel te hoge sterren weggeven. Ik denk dat ik mij daar schuldig aan maak en snap de kritiek. Ik ben pas vrij recent aan het wandelen geslagen en misschien ben ik nog wat te enthousiast. Ondanks dat heb ik ook al wel wat mindere ervaringen gehad, maar in principe vind ik elke ervaring tot dusver in redelijke zin geslaagd.
Sara was voor mij zeker een goede ervaring en voor herhaling vatbaar.