Onlangs ook eens (en voor het eerst) Privé Sofie bezocht en gekozen voor Emma. Oorspronkelijk wou ik wel een triootje proberen, maar gezien ik nogal vroeg op de dag wou langskomen, waren de andere dames die mijn voorkeur wegdroegen nog niet aanwezig. Dus enkel Emma dan maar.
T is een vrij mooie jongedame, inderdaad type meisje van de buren, en inderdaad ook wat sporen van zwangerschap(pen?). Snoetje maakte gelukkig vrij veel goed, en ze is ook vlot in de omgang.
Ze nam me mee naar een kamer, maakt even een babbeltje om het ijs te breken (gaf aan dat ze zelf graag knuffelt, en vraagt daarbij ook wat je zelf fijn vindt en wat net niet), en gaat dan inderdaad het geld even wegbrengen, maar ik had niet het gevoel dat dit gedaan werd om tijd te verliezen. Eenmaal terug op de kamer stelde ze voor om even te douchen (wat ik sowieso ook wou doen) en kwamen de eerste, voorzichtige kusjes. In de douche ingezeept door haar, waardoor ook daar ik niet het gevoel had dat er tijd werd verloren, het maakt eerder deel uit van het voorspel
Daarna op bed. Ook daar nog eerst wat rustige kusjes op de mond en wat knuffels, tot ik even met mijn tong langs haar lip gleed... Daar zat ze precies op te wachten: een dikke tongkus langs haar kant volgde, met daarna een big smile
Er volgden nog wat knuffels en enkele serieuze tongkussen, waarna ze begon af te zakken naar de jongeheer. Eerst even wat likjes op de ballen en daarna de mond rond de paraat staande jongeheer. Helaas was het pijpen zelf geen hoogvlieger imo: nogal ongevarieerd. Gelukkig heb ik zelf niet zo'n voorkeur voor pijpen (ik kom voor poesjes) dus erg storend was het nu ook weer niet.
Als het aan haar had gelegen, had ze me al beginnen berijden (maar mogelijk omdat ik bij het begin al had aangegeven dat ik misschien wel snel zou klaarkomen en dat ik in dat geval hoopte op een tweede ronde, waar ze niks op tegen had. Het kan dus zijn dat ze dacht: kom maar eerst even al lekker klaar, wat knuffelen en tasten en likken kan dan straks ook nog wel even). Heb dat dus wel even tegengehouden, want ik verwen liefst eerst de dames ook even met mond, tong (en vingers als ze het toestaan), en dat leek ze wel te appreciëren
. Flink wat gelikt, gekust en gevingerd, waarbij ze goed opgewarmd werd
.
Tenslotte jasje aangedaan, en al knuffelend beginnen vrijen, wat ze, als knuffelbeestje, ook zeer apprecieerde. Overgeschakeld naar lepeltje/lepeltje op een gegeven moment waarbij ik haar goed kon vastpakken, en waarbij ze regelmatig ook haar kont lekker tegen me aan drukte waardoor ik extra diep kon gaan... Heerlijk! Door haar geilheid in die positie ook klaargekomen, en toen bleek dat er toch al 50 minuten waren gepasseerd. Nog even liggen nagenieten op bed, en dan nog snel een douche genomen.
Kortom: voor mij een van de leukste dates tot nog toe van de laatste maanden. Ben nu nog altijd wel benieuwd naar een triootje daar
. En dan denk ik dat ik toch Emma er zeker terug bij neem.