Recensie Emma, Tilburg (vh Nijmegen) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Max1414

Vaste klant
130
12/10/22
52
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2757067-emma
Totale kosten (in euro)
450
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen maandag is ze bij mij geweest en ze is echt mooi en aardig en heel geil. Ze houdt echt van seks.

En wow, wat een lichaam. Ze komt uit Roemenië. maar ik heb echt genoten van onze 2 uur.

Als ze weer in Nijmegen is, zal ik zeker weer een afspraak maken.

Ik hou er eigenlijk niet zo van om een recensie te schrijven, niet omdat ik dit niet wil, maar meer omdat ik hier niet zo goed in ben, en ik vaak iemand zoek via seksjobs Dit scheelt enorm in de prijs, als je goede afspraken maakt, maar dat wordt ook steeds moeilijker, maar dat is weer een heel ander verhaal.

Dank voor je recensie. Wat mij altijd afschrikt is de lange menukaart met (te betalen) opties. Als een date een paar honderd euro kost wil ik graag een all-inclusive prijs hebben en als ze bepaalde services niet aanbiedt dan vind ik dat prima. Daar kan ik dan natuurlijk rekening meehouden. Maar een date van een paar honderd euro waar je 30 euro moet lappen voor het zoenen en daarna 30 euro voor het beffen vind ik lastig.

Hoe ben jij daar mee omgegaan? Gewoon 450 euro voor 2 uur all inclusive? Daar azou ik naar neigen namelijk ;-).

Ik
Dank voor je recensie. Wat mij altijd afschrikt is de lange menukaart met (te betalen) opties. Als een date een paar honderd euro kost wil ik graag een all-inclusive prijs hebben en als ze bepaalde services niet aanbiedt dan vind ik dat prima. Daar kan ik dan natuurlijk rekening meehouden. Maar een date van een paar honderd euro waar je 30 euro moet lappen voor het zoenen en daarna 30 euro voor het beffen vind ik lastig.

Hoe ben jij daar mee omgegaan? Gewoon 450 euro voor 2 uur all inclusive? Daar azou ik naar neigen namelijk ;-).
Ja dat vond ik, en vind ik nog steeds ook minder, maar ik heb gewoon gezegd van 450 euro voor alles, en daar ging ze mee akkoord, Nederlanders onderhandelen, en veel van die dames worden dan boos, vind ik helemaal prima.

Terug
Bovenaan Onderaan