Recensie Eva (Roe), Den Haag, Geleenstraat 110 k4 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ado

Stamgast
Forumpionier
338
05/07/21
346
9
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
vanmiddag ff lang de geleen geweest. rond 1215 liep er voor mij een nieuw poppetje van 21 jr de straat in.
na ff wachten was een wandelaar me net voor. aangezien het niet veel soeps was in de straat even gewacht op het poppetje.
kort gesprek bij raam was lastig. weinig engels spreekt ze. 50 eur voor 15 minuten was nog te begrijpen.
dame heeft prachtige cup c borsten. puur natuur. om ze te likken vroeg ze meer geld.
pijpen deed ze rustig en onervaren. neuken was ze heel teruggetrokken. ik gaf aan dat ik het rustig aan zou doen. ze kwam vrij rap klaar maar dat wilde ze niet echt. ze gaf aan dat het haar eerste dag was en alles daardoor een chaos was in haar hoofd daardoor. vond wel grappig om met een nieuwe dame in het vak van bil te gaan.
weet niet echt of ze geschikt is voor dit werk was hiervoor een juf.

Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag zag ik ook dit nieuwe gezicht in 110 k4, ze zei Emma te heten en hier in de kerstperiode te zijn om wat bij te verdienen. Ze ziet er goed uit, inderdaad puur natuur en vrij jong.
Ze heeft echt geen ervaring en praat amper Engels, dat resulteerde wel in een wat andere sessie. Ze is vrij verslaafd aan haar telefoon, maargoed toen er wat moest gaan gebeuren was die wel weg. Ze bleek zowaar pzc te doen en dat deed ze best aardig. Intiem normaal is goed te doen, als zij bovenop is dan moet je zelf al het initiatief nemen en met doggy is het niks, dan is ze inderdaad vrij ongemakkelijk.
Uiteindelijk vond ik het wel grappig, het leek een beetje zoals de eerste keer. Of ze geschikt is, is inderdaad een goede vraag.

Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
ik ben ook bij deze zeer mooie dame geweest alleen heb ik gemengde gevoelens
gezicht is echt heel mooie girl next door haha
borsten goddelijk zulke borsten zie je maar weinig echt mooie c's
pijpen redelijk matig moet echt aangestuurd worden gelukkig niet headbangen maar kan echt beter
kutje en pompen mooi kaal en strak
ik heb ook Emma op haar ruggetje gelegd met haar kleine mini kutje omhoog en begon haar lekker te pompen
hierna was het tijd voor doggy emma heeft een goed kontje hier voor het duurde ook niet lang voordat ik heerlijk in het condoom klaar kwam
dan helaas het mindere ze kijkt heel vaak op afstand op haar telefoon hoeveel tijd er nog over is dit is best storen vind ik
totaal was ik 15 minuten binnen waarvan 8 minuten pijpen en pompen is een nieuw record voor mij
Emma is wel heel lief en super mooi, maar ik weet niet zeker of ik nog terug ga
ze bied wel extras aan zoals pzc, beffen en extra tijd voor het reguliere bedrag :(

Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
15 minuten
Vandaag besloot ik de kou te trotseren en een bezoek te brengen aan de Geleenstraat. Het was zeer rustig in de straat, dus ik had veel keuze uit dames.
Ik liep een ronde en zag een voor mij nieuw gezicht.

Emma is een prachtige verschijning, met een natuurlijke uitstraling en een echt 'girl next door'-gezicht. Ze heeft een jong, fris uiterlijk en goddelijke borsten: mooie, volle C's (naturel) die je zelden ziet. Ondanks haar schoonheid is ze vrij onervaren en spreekt ze nauwelljks Engels, wat de sessie een beetje anders maakte dan normaal.

We begonnen met een warme ontvangst en een snelle wasbeurt. Op het bed kwam ze lekker op me liggen met haar volle borsten, en dat maakte me direct enthousiast.
Het condoom ging erom, en ze begon te pijpen. Hoewel het pijpen niet
uitzonderlijk was en ze wat sturing nodig had, maakte haar speelse blik en mooie borsten veel goed.
We schakelden over naar doggy, en hoewel haar lekkere kontje perfect oogde, merkte ik dat ze zich wat ongemakkelijk voelde in deze positie.
Toch kon ik mijn gang gaan en kwam ik heerlijk klaar in het condoom.

Een minpuntje was dat ze regelmatig op haar telefoon keek om de tijd in de gaten te houden, wat ik storend vond.

Al met al is Emma een ontzettend mooie en lieve dame, maar haar gebrek aan ervaring en de afleiding door haar telefoon maken het twijfelachtig of ik nog eens terugga. De ervaring had iets schattigs, alsof je het met een amateur doet.

bedankt voor jouw mooie recensie broeder @Crooswijkenaar kan je nog een recensieformulier invullen kan je vinden onder de knop meer opties alvast bedankt
wat ik persoonlijk ook wel apart vond dat bij de deur vroeg ik hoe lang toen zei ze 10 minutes, ja echt broeder 10 minuten ik dacht nog bij me zelf versta ik het nou goed misschien slecht engels, maar in de kamer telt ze echt af 10 minuten tot mijn grote verbazing en niet het normale 15 of 20 minuten hebben andere broeders dat ook gehoord?

Laatst bewerkt:
Ik heb nog navraag gedaan en op 110 k4 zat Eva (nu waarschijnlijk ergens anders omdat Katerina terug is) en Emma op 110p k6 of k8, dus wie is bij wie geweest?
ik ben bij Emma geweest met donker bruin haar heel mooi gezichtje en zeer mooie c cup borsten op 110 K4 rechts van de rode deur tegen mij zei ze Emma is haar naam niet Eva en mijn gehoor is heel goed

Terug
Bovenaan Onderaan