Recensie Emma, Rotterdam (vh Eindhoven) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

bramfinkelman

Newbie
5
29/10/24
7
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6946761-emma
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Laatst Emma bezocht terwijl ze nog in Eindhoven was, geloof dat ze daags erna alweer naar Amsterdam / Rotterdam ging. Communicatie was op zich ok, ze appt zelf maar met wat lange tussenpozen, ze spreekt geen woord Engels dus probeer zelf maar alvast met Google Translate aan de gang te gaan. Videobellen van tevoren en zag er uit als de dame op de foto's , ze stuurt meteen een lijst met alle opties maar toen ik daar was en wat aanwees kon ze het niet eens lezen, maar met wat vertaalwerk allemaal 'ok ok ok' niks extra's, gewoon all-in prijs daar hou ik wel van.

Dame zelf is zeker knap, foto's doen er niet voor onder. Ze deed deur open in leuk pakje en had er schijnbaar wel zin in. Muziekje aan en begonnen lekker rustig en zoenen, beetje tong aan mijn kant maar aan haar kant meer volle lippen zoenen dan tong maar zeker niet onaangenaam. Eerst even bij haar tussen de benen gekropen en dat vond ze zeker lekker, vingers mochten dan weer niet, Pijpen doet ze met condoom en goed diep. Even 69 en toen kwam ik toch al snel klaar, tot haar eigen verbazing. Maar een 2e ronde was geen probleem. Even massage (die stelde niet veel voor) en toen pakte ze de strapon om mij even goed te pakken, was geen grote maar meer had ze niet. Ik op mijn rug en zij deed het langzaam en rustig inbrengen en tegelijk pijpen, dat was wel een hemelse combi. Dildo kwam niet heel diep dus over naar het normale sexgedeelte; "I want to fuck you"....maar dat verstond ze niet, dus weer translate erbij, ahhhh. 'ok'. Zij bovenop en ze gaf wel goed vol gas, afwisselend met pijpen deed ze gruwelijk haar best om me nog een keer te laten komen, zweet stond op haar voorhoofd, even wat water gedronken en weer door, was een goede beurt maar die 2e keer kwam niet, ze leek danig teleurgesteld maar ik kan haar alleen maar prijzen voor de moeite.

Zeker lekkere dame, foto's kloppen, ga in je beste Spaans dan snapt ze je tenminste, doet niet moeilijk (wel smetvrees met vaak alcoholspray op de handjes en condoom vaak wisselen maar stoorde niet). Echte dominatrix zie ik er niet zo in maar zeker aan te raden.

Terug
Bovenaan Onderaan