andredesiga
Stamgast
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen in mond
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Link naar advertentie
- https://dynamiteprive.nl/
- Totale kosten (in euro)
- 170
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Emma is een jonge blonde girl-next-door met een PAWG figuur die zo nu en dan op de aanwezigheidslijst staat.
Ze kletst niet echt de oren van je kop en kan wat koeltjes overkomen maar is verder vriendelijk en heeft aardig wat extra's op haar menu staan.
Beetje foreplay, doggy 'ass up face down' en on-top laat ze zich lekker diep over je stam zakken.
Weinig teasing en voor een sensuele GFE waarbij je je een Don Juan waant zou ik verder kijken.
Spitzenklasse Blowjob (pzc +eu50) met juiste gevoel en zuigkracht, semi-deepthroat en CIM (+eu20) - en tot mijn verbazing slikte ze de gehele kwarklading door
ps: full deepthroat (+eu20) bood ze aan maar dat paste helaas niet.
Ze kletst niet echt de oren van je kop en kan wat koeltjes overkomen maar is verder vriendelijk en heeft aardig wat extra's op haar menu staan.
Beetje foreplay, doggy 'ass up face down' en on-top laat ze zich lekker diep over je stam zakken.
Weinig teasing en voor een sensuele GFE waarbij je je een Don Juan waant zou ik verder kijken.
Spitzenklasse Blowjob (pzc +eu50) met juiste gevoel en zuigkracht, semi-deepthroat en CIM (+eu20) - en tot mijn verbazing slikte ze de gehele kwarklading door
ps: full deepthroat (+eu20) bood ze aan maar dat paste helaas niet.