Gisteren weer een wandeling gemaakt naar de Geleenstraat na werk. Het was behoorlijk rustig en ondanks dat ik de afgelopen keren elke keer me vermaakt heb in/met Evelin had ik nu behoefte om een keer een andere jonge meid te proberen.
Emma en een voor mij nog onbekende blonde dame trokken de meeste aandacht. Aangezien de blonde dame in eerste instantie meer de aandacht trok een beetje blijven rondlopen maar het blonde jonge ding was bijna de hele tijd bezet!
Omdat de tijd begon te dringen toch maar op Emma afgestapt en hoewel ze in eerste instantie een beetje afstandelijk was bleek deze inschatting van mijn kant uit verkeerd te zijn. Ze heeft een hartstikke lieve stem en na de korte standaard vragen wat ik wilde en wat zij kon bieden naar binnen gelaten.
Nadat we allebei uit de kleren gegaan zijn ben ik lekker op mn rug gaan liggen en ze speelde ze rustig met mijn pik en terwijl deze in haar hand groeide merkte ze meerdere keren op dat mijn jongeheer toch wel erg "big" was en of we wel zachtjes zouden beginnen. Ze heeft me daarna lekker gepijpt en ging daarbij ook in de buurt van hoe diep ze kon gaan. Tussendoor nog een klein beetje gekletst en mijn handen verkenden ondertussen rustig haar zachte slanke lichaam.
Na een tijdje stelde ze voor om te gaan neuken en ze kwam met het idee dat zij bovenop zou gaan zodat we rustig konden beginnen.
Langzaam zakte ze over mijn harde pik heen en ze begon voorzichtig heen en weer te bewegen. Haar kutje voelde heerlijk strak, ze had in het begin nog wel wat moeite ermee maar na een korte tijd lukte het haar ook om helemaal te gaan zitten waarna ze ook wat meer op en neer begon te rijden... Ondertussen verkenden mijn handen nog steeds haar prachtige kleine tietjes en haar kutje voelde heerlijk om mijn pik.
Na een paar minuten van standje gewisseld en ben ik bovenop gegaan en weer rustig aan begonnen maar nadat ze er meer aan gewend was kon ik ook het tempo opvoeren en hebben we in deze positie het heerlijk afgemaakt!
Toen ik mijn hele lading in het condoom heb gespoten heeft ze daarna voorzichtig het condoom afgedaan en ook mijn pik schoongemaakt met een paar schoonmaakdoekjes!
Al met al was het een heerlijke (korte, kwam door mijn eigen beschikbare tijd) tijd en ik ga zeker nog een keer terugkomen bij deze mooie slanke dame!
PS na mijn vorige berichten bij Evelin erachter gekomen dat het ook niet fijn kan zijn hoeveel ik betaald heb voor hoe lang dus bedragen laat ik vanaf nu achterwege