WHEM Emma, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.732
02/07/21
4.576
47
@Omdatikhetlekkervind is al langs geweest toen ze nog geen profiel had en @broerzoekthoer per ongeluk ook als ik het goed begrijp, maar dat neemt niet weg dat meerdere ervaringen of recensies welkom zijn, alvorens toe- of weg te stappen.

Ze ziet er op de weinige online foto's iig knap uit.

Ben benieuwd!

Ik vind het nogal moeilijk om een oordeel te vellen over haar uiterlijk op basis van deze (drie) foto's. Het beeldmateriaal is namelijk niet alleen weinig, maar ook nog eens vanaf relatief grote afstand genomen en met veel kleding aan.

Ze is zeker niet lelijk als ze op de foto's lijkt, maar als klant wil ik toch wel graag weten hoe (bijvoorbeeld) haar borsten eruitzien alvorens 250 EUR neer te leggen. We zien nu eigenlijk alleen maar haar gezicht (vanaf afstand) en haar benen.

Ik vind het nogal moeilijk om een oordeel te vellen over haar uiterlijk op basis van deze (drie) foto's. Het beeldmateriaal is namelijk niet alleen weinig, maar ook nog eens vanaf relatief grote afstand genomen en met veel kleding aan.

Ze is zeker niet lelijk als ze op de foto's lijkt, maar als klant wil ik toch wel graag weten hoe (bijvoorbeeld) haar borsten eruitzien alvorens 250 EUR neer te leggen. We zien nu eigenlijk alleen maar haar gezicht (vanaf afstand) en haar benen.
Zit wat in, maar de berichten die ik over haar hoorde zijn goed, maar idd, zonder voorkennis kun je eigenlijk alleen zien dat ze een mooi gezicht heeft.

Zit wat in, maar de berichten die ik over haar hoorde zijn goed, maar idd, zonder voorkennis kun je eigenlijk alleen zien dat ze een mooi gezicht heeft.
Ik denk wel dat ze zonder de eerste aanzet van @Omdatikhetlekkervind met dit beperkt aantal - aan veel verbeelding overlatende - foto's, aangevinkte mogelijkheden en tarief weinig animo had gekregen, gevoelsmatig dan.

Ik denk wel dat ze zonder de eerste aanzet van @Omdatikhetlekkervind met dit beperkt aantal - aan veel verbeelding overlatende - foto's, aangevinkte mogelijkheden en tarief weinig animo had gekregen, gevoelsmatig dan.
Dat denk ik ook. Ze doen niet echt hun best om 8 leuke fotootjes bij elkaar te zoeken, iets meer te tonen en zich te verdiepen in wat de Nederlandse termen betekenen.

Vreemd idd, dat er zo weinig foto's worden geplaatst en dan ook alleen maar "keurige" foto's. Tekst schrijven is sowieso "een ding" bij deze booker. Beter dan al die onzin die veelal gecopy/paste wordt, maar het is erg summier.
Zal ff m'n hulp -tegen vergoeding, in natura- aanbieden 😅

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan