Recensie Emma, Alexandra’s Massage, Bekkevoort

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lovebuddy

Vaste klant
138
26/01/22
146
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Enkele dagen geleden afgezakt naar dit massagesalon en een afspraakjes gemaakt met Emma.
Even mij aan de bar kunnen neerzetten en wachtend met een betaalde cola op mijn date.
Emma is een zeer mooie, Vlaamse, nextdoor-girl, het zou mijn buurvrouw kunnen zijn.
Blond, groot, jonge dame, goed bespraakt en zeker een begin van een leuke date, een goede keuze zeg maar.
Zoals beschreven door anderen eerst even de tarieven, de mogelijkheden en uiteraard even kennis gemaakt met Emma, gevolgd door een vanzelfsprekende douche.
Mooie kamer met een spiegel tegen het plafond, cosy ingericht met een massagetafel naast het mooi opgedekte bed, inclusief enkele kussens.

Geopteerd voor een erotische massage met een intiem moment, zonder andere bijkomende opties die allemaal extra betalend zijn.

Na mij neergelegd te hebben begon de erotische massage die naar mijn gevoel (en uit ervaring) toch beter kan. Body to Body was het zeker niet, daarvoor te veel afstand. Nuru ook zeker niet. Maar ok gemasseerd te worden door deze visueel mooie dame was echt wel te genieten en hebben bepaalde opwekkende gevoelens te weeg gebracht.

Na een 15min mij te hebben omgedraaid kon ik de mooie Emma in haar Eva-costuumpje mooie aanschouwen met mooie niet bijgewerkte borstjes en haar haarloze venusheuvel.

Het toffe en onverwachte aan de date was ons intiem moment op de massagetafel, even wat acrobatische toestanden door samen op de massagetafel te liggen en mijn jonge heer te zien verdwijnen in haar heiligdom. Leuk moment toen ze achterover leunde en waardoor het visueel nog aangenamer en intenser was. Gezien ik er ten volle van genoot haar ook wat "tegenwerk" gegeven waardoor ik mijn condoompje mooi voorzien heb van extra vloeistof.

Daarna nog een lekkere douche te samen (en ik bedoel mekaar nog even te hebben kunnen wassen) in een iets te smalle douche wat mij betrof maar ok ik heb ervan genoten.

Mijn conclusie is : zeker niet slecht maar het erotische gevoel kon nog beter. De kans is bestaande dat ik nog eens terug ga.

Terug
Bovenaan Onderaan