Recensie Emily, Diemen 1,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ds3

Newbie
3
29/05/24
7
1
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2279370-emily
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Het is niet de dame van de fotos, welzeker 10-15kg zwaarder met een buikje en is waarschijnlijk rond de 33. Erg ongeinteresseerd en diensten ver onder niveau. Had gelijk betaald voor een uur wat heel dom van me was, want ik ging uit van de reviews op kinky.

Pzc hoort inbegrepen te zijn, maar was het niet. Ze pijpt je voor niet eens 2 minuten en je moet daarna gelijk neuken, waarbij ze geen geluid maakt en het heel geforceerd overkomt. Nadat ik klaarkwam, wat best snel her geval was, kreeg ik een bericht dat ik ergens moest zijn over 30 minuten, waardoor ik zei dat ik de afspraak wilde verkorten naar 30 minuten en ik niet een heel uur kan blijven. Ze vond dat goed, maar het geld kreeg ik niet terug en daar gaf ze een hele rare reden voor.
Ik vroeg toen of ik tenminste een massage kon krijgen, maar dat was ook maar paar minuten omdat haar nagels te lang waren volgens haar. Ze trok toen haar kleren aan en wilde dat ik wegging en was er klaar mee.

Toen bleef ik maar liggen in het bed met mn oortjes in tot ik daadwerkelijk weg moest, wat misschien 20-25 minuten later was. Ze wilde me de heletijd forceren om weg te gaan, maar ik zei toen de heletijd dat ik voor een uur had betaald, dus tenzij ik mijn geld terug krijg voor het halfuur zit ik mijn tijd uit. Uiteindelijk moest ik wel echt gaan, anders bleef ik lekker liggen.

Ja ik heb letterlijk na aanleiding van deze ervaring een account op kinky gemaakt om een recensie achter te laten. Ik vond via google ook deze site waar ik hetzelfde heb gedaan. Is daar iets raars aan? Ik vond het gewoon zo verschrikkelijk dat ik mensen wil waarschuwen zodat hun niet hetzelfde overkomt.

Samenvoegen?

Zijn toch echt verschillende dames :rolleyes:

Toen bleef ik maar liggen in het bed met mn oortjes in tot ik daadwerkelijk weg moest, wat misschien 20-25 minuten later was. Ze wilde me de heletijd forceren om weg te gaan, maar ik zei toen de heletijd dat ik voor een uur had betaald, dus tenzij ik mijn geld terug krijg voor het halfuur zit ik mijn tijd uit. Uiteindelijk moest ik wel echt gaan, anders bleef ik lekker liggen.
Dus je krijgt eerst een bericht dat je ergens heen moest (dus jij leest je berichten tijdens de sex?) en vervolgens blijf je alsnog stug liggen tot je uur om is...
Bijzonder verhaal dit.

Het was na de eerste ronde en de eerste ronde duurde maar 7 minuten denk ik, waarna zij de heletijd op haar telefoon ging, dus ik deed hetzelfde en zag toen het bericht. Ik moest daar 30 minuten later zijn en ik kreeg het bericht denk 5 minuten nadat ik klaarkwam en het was gewoon in amsterdam, waardoor mijn bezoek maar max 35-40 minuten kon duren en dat vond ik zonde van mijn geld.

Ik hoefde dus niet per direct weg te gaan eigenlijk, toen zij het geld niet terug wilde geven dacht ik toch maar even waarde uit mijn geld te krijgen tot ik weg moest, maar toen wilde ze na paar minuten ook geen massage meer geven en trok ze haar kleren aan.

Ik bleef zoals ik in mijn bericht zei 20 minuten liggen en ging daarna weg. Ik ben daar dus niet een heel uur gebleven zoals jij denkt, ik heb mijn tijd uitgezeten tot hoeverre dat kon.

Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik ben hier zelf ook langsgeweest een weekje geleden en de dame komt inderdaad niet overeen met de fotos qua lichaamsbouw. Ze is wat molliger, 15 kg is wel wat overdreven maar je moet er niet vanuit gaan dat een hele slanke vrouw je gaat ontvangen zoals op de fotos.
Verder is dit gewoon afraffel werk, ze ontvangt samen met een andere Bulgaarse vrouw met de naam selena op kinky in een appartement in diemen. Toevallig heeft die selena binnen 1 dag drie 5 sterren recensies binnen gehaald. De hele groep maakt gebruik van neprecensies en Ik zou ze zelf allemaal vermijden.

Ik weet niet wat het is maar ik heb nog nooit een goede ervaring gehad met oost-europeanen, met latinas is het 7 van de 10 keer goed en met specifiek brazilianen bijna altijd, maar oost europeanen raffelen altijd alles af en werken als robots.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan