Fritz Stau
Vaste klant
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/3236128-emili
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Afgelopen week heb ik Emili bezocht. De fotos op Kinky spraken me erg aan.
In het echt is ze zeker zo mooi. Dat heb ik helaas ook wel vaak anders meegemaakt.
Het afspreken ging soepel. Parkeren kon elke keer gemakkelijk in de straat.
Emili heeft een heel mooi lichaam. Haar borsten die eerder een grote cup C zijn dan B zien er ook mooi uit.
Ze heeft een fantastisch mooie kont en een wespetaille.
In elk standje is het eigenlijk genieten om zon mooi lichaam voor je te zien.
Ze kan best wat hebben. Een keer hadden we een aantal standjes voor de tweede keer gedaan en was ik na 25 minuten nog niet klaar gekomen. Toen ging ze me weer amazone berijden wat ze overigens heel goed doet en lang kan volhouden.
Maar ik heb best wat dames meegemaakt die al heel veel eerder me toespraken met: you come now boy.
Emili is heel relaxed en zet zich toch goed in.
Ze is geen klokkijkster en als ze de telefoon even pakt dan is dat pas tijdens het aankleden.
Haar engels is wat beperkt maar goed genoeg.
Van alle nieuwe dames die ik het laatste half jaar heb bezocht vind ik haar veruit het beste, het lekkerste.
Ondanks dat een aantal van deze dames hoog scoren in de reviews
Van die dames heb ik geen review geschreven omdat dat meestal een eenmalig bezoek was.
In het kader van Duitse grundlichkeit voor een goede review heb ik haar vier keer bezocht.
In het echt is ze zeker zo mooi. Dat heb ik helaas ook wel vaak anders meegemaakt.
Het afspreken ging soepel. Parkeren kon elke keer gemakkelijk in de straat.
Emili heeft een heel mooi lichaam. Haar borsten die eerder een grote cup C zijn dan B zien er ook mooi uit.
Ze heeft een fantastisch mooie kont en een wespetaille.
In elk standje is het eigenlijk genieten om zon mooi lichaam voor je te zien.
Ze kan best wat hebben. Een keer hadden we een aantal standjes voor de tweede keer gedaan en was ik na 25 minuten nog niet klaar gekomen. Toen ging ze me weer amazone berijden wat ze overigens heel goed doet en lang kan volhouden.
Maar ik heb best wat dames meegemaakt die al heel veel eerder me toespraken met: you come now boy.
Emili is heel relaxed en zet zich toch goed in.
Ze is geen klokkijkster en als ze de telefoon even pakt dan is dat pas tijdens het aankleden.
Haar engels is wat beperkt maar goed genoeg.
Van alle nieuwe dames die ik het laatste half jaar heb bezocht vind ik haar veruit het beste, het lekkerste.
Ondanks dat een aantal van deze dames hoog scoren in de reviews
Van die dames heb ik geen review geschreven omdat dat meestal een eenmalig bezoek was.
In het kader van Duitse grundlichkeit voor een goede review heb ik haar vier keer bezocht.
Laatst bewerkt: